White Penis

I can hardly wait to be with you again.

Imorgon ska jag väl dra till den där jävla lägenheten där tiden står still igen. Men vafan jag ska ju inte direkt dra till templet för självdyrkande as och giftförtäring och så ta det lilla lugna nu. Jag ska inte bryta ännu ett löfte till någon som jag gillar. Har redan gjort bort mig nog för att inte få nosa i nacken några fler kvällar, om man säger så.


Tänker på snygga mä'nniskor som inte är mina.Hoppas verkligen att vi aldrig träffas, jag kan inte hjälpa att jag inte har någon som helst självkontroll när jag super.
Och det har hänt förut. Jag borde skämmas. Men jag skulle aldrig kunna klara att förlora det jag har nu, då skulle jag nog bosätta mig hos ljusskygga individer och dyrka henne och enkom henne och jävlar vad jag skulle leka orm dygnet runt fem dagar i veckan. Hatar när folk spanar in en. Vet inte hur många jag fick glo ner förra helgen. Men när jag möter någon som är lika dryg som mig så faller allt samman och jag tror att det är någon slags utmaning så jag börjar jävlas. Och någonstans tre timmar senare så går det som det nästan går och någon får en spark i skallen och jag får skämmas och önska att jag var fula(are?) haha.

Önskar att jag var smartare och inte skrev så jävla illa att folk missuppfattar och tror jag skriver om dem. Eller tror att jag är skitelak när jag bara är snäll. Måste träna på att bli smart. Ska göra det nu. Imorgon blir jag nog dummare. Måste ringa M om det ska bli någon dum morgondag. Rita teckningar om hur mycket jag hatar M medan vi pratar. M märker som tur är inte detta för annars hade människan lipat ögonen ur sig. Men bilderna blir jävligt bra och jag tycker mycket om att rita nidbilder och skriva HORA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ DÖDÖDDÖ. Hörs.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0