White Penis

I live in a tree.

Är hos föräldrarna, inga pengar på telefonen och virus på den nya datorn så jag sitter vid den gamla och får lyssna på musik på youtube istället för spotify. Har helt glömt av allt, vill hem. Vill väldigt gärna hem men det får jag väl inte, måste väl tillbaka hit på söndag då. Så irriterande när mina fiender stänger ner, vill ju läsa om dem. Nu är de ovänner med sina vänner och en stängde ner sin blogg och nu vet jag inget alls längre. Glömde prata om en av dem med en som kände henne. Haha. Sedan hittade jag gamla vänners bloggar och blev lite deprimerad över hur jä'vla mycket de gör och bur lite jag gör. Lever ju för DETTAOCHENDASTDETTA kanske kärlek också men mest hennes kärlek. Fy fan. Orkar inget. Är jättesjuk och strandad i ett tråkigt hus. Nyser och hostar slem :((((((((((((((((((((((

NEJ DÖR HEJDÅ.

(ps. får väl gå till kiosken och köpa refillkort höh.)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0