White Penis

Kitty kitty cat <3

HAHAHAHA Jag kom nyss på min katt med att sno marshmallows och jellybeans, gömma dem under soffan och slicka på dem. Vad är det för fel på dig, kattjävel?!? :')

Kali slickar även på speglar, rostbröd och sina leksaker. Pälsen är det värre med, där slickar hon oftast på en enda fläck så den blir dyblöt och lämnar resten av pälsen torr. Men det värsta är fan när hon hellre åker röv på mattan än tvättar sig efter hon har bajsat! :( Så vi kan alltså konstatera att det faktiskt finns katter med dålig hygien, heh...

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0