White Penis

RAGE.

Dryga bruden haha <3
Läs nerifrån och upp!



Sa att jag borstade tänderna och att jag kanske borde fråga vad han gör "men vet du vad? Jag har inte lust" och efter det svarade hahn inte vilket är bra, för jag hatar när folk utan bild ska snacka med mig. Känns fan obehagligt.

MEN så svarade aset nu:
"ja det ska man väl göra... om man är intresserad i det här sabla sociala uppfuckade le-samhället...

jag gör hur som helst inget särskilt...

har tråkigt

vill typ fly från allt just nu...

hänger du med?"

MEN VAD FAN JAG SA JU ATT JAG INTE FRÅGADE?!?!?!? Misstänker att han ska ragga på mig. Så nu måste jag öka jävlighetsgraden med 99 procentenheter. Fan då.
Neeeeeeeej jag tänker inte hänga med dig jag tänker hänga dig i dina egna inälvoooooooooooor. Sen ska jag spela tv-spel.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0