White Penis

Human Animal.

Att jag fortfarande har tovor i håret efter helgen är ju pinsamt! Reder ut dem lite då och då under dagen, spraybalsam är min räddning, typ <3

Oh, babe, I'm on fire and you know I admire
Your body, why don't we slip away?
Although I'm sure you're certain, it's a rarity me flirtin'
Sha la la la, this way


Sen sov jag lite förut, tog tre timmar att somna men jag var inte borta så lägne. Vaknade vid 8 och gick till apoteket, Netto och hängde på deras jävla lås med alla pensionärer. Fick ut sömntabletterna, i alla fall så nu kan jag sova som folk igen! Men idag, idag känner jag iten så mycket. Åpet värre, kroppjävel. Har väl iten hur mycket som helst att proppa i dig. Lite nachos kanske men jag får ont i maggen av att äta så mycket skräpmat. Borde köpt något lättätet. Bönor har jag ätit så mycket nu att jag börjar tröttna och då blir de svårätna. Haha, LOGISKT. Fast det fanns bara biffnudlar och det vill jag fanimig inte käka!


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0