White Penis

Ode to acid.

Hej igen.

Gick upp vid 8 idag, fast jag knappt sovit på hela helgen. Sitter oh röker på balkongen i mina hello kitty-fleecebyxor och fuskpälsig jacka som slutar vid höfterna. Endast. Orkade inte klä mig fräschare. Väntar på att vårdcentralen ska ringa upp. Jag har nämligen varit så jävla efterbliven att jag (misstänker, då) råkat pilla in en bit av en silikonöronpropp i örat och itne kommit för mig att ringa förrän idag. Detta var i torsdags. Har fan inte pallat. Vill mest dööööööööööööööeh som något jävla emo. Heh. Nej men så nu har jag skitont i örat plus att jag har haft lock för det sen i fredags. Petitesser efter vad som har hänt vsserligen, hade det inte varot för att jag började tappa känseln i det igår så hade jag inte brytt mig. Har nästan ingen känsel alls kvar i höger öra och det är väl lite oroväckande.

Känner mig elak för att jag inte gråter så mycket som jag borde. För att jag inte orkar något, för att jag ska handla mat i göteborg med pappa på onsdag. För att jag vill bort. Inte bort som för alltid, men bort som i en vecka.

Nu ringde de upp gen, fick en tid om en timme så jag får klä på mig lite nu. Hoppas mitt öra inte är helt nektrotiskt på insidan bara.

Och tack tjejen (minns inte ditt namn nu, sorry) för den fina kommentaren. Och jo, det som hände var nog det som du misstänker.

Ska försöka må lite bättre snart.

BYEBYEBYE.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0