White Penis

Apdräkt.

Fick panikringa psyk igår för att få nya tabletter. Ett tag trodde jag att jag skulle behöva åka till akutfanskapet men det ordnade sig efter mycket krångel. Så idag fick jag mina pillz och jag fick dem som tuggizar!!!1 Alltså, de är väl inte tuggisar egentligen för om man tuggar dem domnar hela tungan av men man kan ju låtsas. VILL HA FLER TUGGISAR. Kan inte tugga upp alla idag, heh. Men det kommer jag inte hinna för jag ska köpa en sk*nka idag, vegansk julskinka för de som inte vet. Åh jag har velat smaka den i två år nu och man måste vara ute i tid för att få tag på en så jag hoppas verklgien pappa och jag hinner få en <3 Och DÄRFÖR kan jag inte flumma runt och sepa för då blir han arg och kör hem mig igen. Haha. Han vet ju att jag är ledsen och så, men det rättfärdigar liksom inte riktigt att käka upp sin kvällsmedicin på dagen. Kanske en tablett då, men inte mer.

Försöker även beställa lite kläder i smyg och dricker massa kaffe. Det känns fel att må bättre idag, men jag orkar fan inte lipa mer nu. Igår var världens sämsta dag. Jag åt ingenting tills min kille tvingade mig att baka muffins och slänga ihop någon random gryta till middag. Ville bara gömma mig under täcket eller lipa i skogen. Så jävla själviskt, jag vet ju att han blir orolig när jag är sådär knäpp, han blir orolig för att jag ska dö jag med och därför blir han väldigt, väldigt arg när jag inte mår bra.

NEJ men nu får jag inte köpa för mycket, ersätter ett beroende med ett annat typ. Hoho.


Hörs.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0