White Penis

APOKALYPSEN.

Nej nu ska jag fokusera på något annat. Som på apokalypsen. Tänker köpa överlevnadskit för vildmarken, en repstege, konserverad mat och machetes. Många machetes. Repstegen är till för att jag ska kunna kättra mellan balkongerna i mitt hus. Man vet ju inte om de där inne är döda och då kan man loooooooota järnet! UTAN REPSTEGE KOMMER JAG ANTAGLIGEN RAMLA NER OCH BRYTA RYGGRADEN OCH BLI UPPÄTEN LEVANDE BUHUHU. Ska köpa planka som jag kan ha för att gå mellan lägenheterna utan balkong också. Kan finnas värdefullt vatten där inne, ju. Det är ju svårt att bryta upp dörrarna. Alla machetes ska jag ha till zombiedödandet. Ska ha baseballträn också. Och kevlarkläder. Svårt att fixa allt. Hatar fan apokalypsen.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0