White Penis

BITCH.

Jobbigt. Vill inte sitta här och glo. Är mycket orolig. Vill hem.
Tänk om.
Jag kan fan inte göra något härifrån.
Ska gå och slå någon nu.
Sen vara orolig.
Kanske inte har något hem.
Tänk om.


Hejdå.



(Äh, i så fall får jag ju MASSA nya vänner när jag kommer till det andra stället höhöhöhöhö.)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0