White Penis

Du kan va profit.

En kastrerad man är ingen man för han har inget stånd, och jungrung gick på gatan för hon ville ha en..... FÄRG-TV!!!!!


Varför är det dåligt med profit? Jag vill ha profit. Jag gillar pengar. Inte fattigdom. Jag gillar inte dumma människor som ska säga till mig att jag måste värna om de som alltid spottat på mig och behandlat mig som skiten de själva lever i. Då tycker jag att man kan få skylla sig själv att man föddes av fel föräldrar och jag önskar innerligt att de dör i ett soprum efter att ha druckit T-röd och GBH eller blir mishandlade och arbetslösa och ien för pengar från soc och blir så arga att de rånar kisoskar med kniv och andra löjligt onintelligenta grejer*

*obs:
gäller endast de som:
1. Slängde min finaste tröja i toaletten och kissade på den
2. Klippte sönder mina gympakläder och gömde den ena skon
3. Kallade mig för fet och sa att mina ögon var bruna för jag å så mycket köttbullar oh de hade sett en maskin på tv-shop som jag borde köpa för jag var ju så FEEEEEEEEEEEEEEET
4. Låtsades vara vän med mig för att jag skulle göra deras läxor (hämnades dock med att göra FEL så F.U!!!)
5. Kastade snöbollar med is och grus i ansiktet på mig
6. Försökte bryta armen av mig
7. Skrattade åt mig så fort det var muntig redovisning så att jag failar på sånt för resten av livet
8. Mobbade sönder mig för att jag gillade Pokémon och rev sönder massa kort för mig
9. Sa att jag var världens fulaste och äckligaste varje dag i 6 år
10. Låtsades att jag fick vara med och bjöd med mig på saker för att sedan håna mig genom att säga typ "vaddå, så du trodde alltså att DU skulle få vara med OSS? HAHAHAHAHA FY FAN VAD BLÅST DU ÄR!!!1" elelr bara inte svarde när man ringde

De personer som oftast håller på sähår brukar vara osäkra och rör sig i flockar om minst tre individer. Antagligen beter de sig såhär på grund av låg inelligens och därför är de inte är smarta nog att kunna utbilda sig och få ett bra arbete eller lära sig vett och vara snälla och få vänner istället för att bli hatade. Så det är liksom självförvållat. Kan väl fan inte jag rå för. Och VARFÖR ska jag vara snäll och hjälpa folk som bara förstör för mig och kallar mig cp!?! Jag hjälper mer än gärna folk, men då måste de vara snälla.

MVH HATAREN AV ALLT. Nu kan någon gärna kriva en hatisk kommentar så jag får lite drama. TACKPÅFÖRHANDPUSSPUSS


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0