White Penis

Gives me a buzz and it gives me a voice.

Försöke shoppa mer saker idag men jag hann inte ens internetshoppa för jag måste laga kukmat nu DÖDÖDÖ. Först gick jag och handlade och sminkade mig asfint och det tog lång tid så jag hann iten spela tvspel eller nåt och nu måste jag laga mat för den jag bor med är en jävla pensionär typ och måste äta middag vid 6 och sova vid tio typ. Fick skitmycekt skäll för jag var för glad igår haha.


PUOOOOOZZZZ.

Haha, snabb-bloggar asdåligt och alla bara döööööööööööööööööööör <3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0