White Penis

Hoppas jag får vara uppe sent ikväll, hoppashoppas!!!1

Haha, tiden går skitsnabbt. Minns inte vilken dag det är, nästan. Bara att allt tar slut för snabbt. NU känner jag, lite. Lite glädje! Klarade Fallout New Vegas på hardcore igår, det är bra det. Bara tio achievements kvar tills jag klarat hela spelet för gott och då ska jag börja rita, måla och göra kollage igen! Men jag måste få vara uppe sent ikväll så jag hinner klaaaaaaaart!!!1

I natt när jag inte kunde sova för andra natten i rad tkom jag på ett sätt för att somna lättare: Man låtsas att man ligger i en liten koja under jorden där täcket är ett tak. Sen låtsas man att man redan sover, det blir mer autentiskt om man typ dregglar och halvsnarkar. Och då somnar man nästan direkt! Så pröva det om ni har slut på sömntabletter!!1

HÖRS EN ANNAN DAG HEEEEEEEEEEEEJDÅ <3


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0