White Penis

Lolokaust.

Yeah, floating on thin air. OSV.

Allt är ok igen. Ska snoka lite extra, men allt är som det borde. Rensat ur nya datorn hos föräldrarna så nu kan vi formatera om den och jag får behålla de sista bilderna jag hade kvar i den. Och ett textdokument som innehåller en tre timmar lång MSN-konversation med min fina bebbehhh<3<3<3<33<33<3<33<3<3<3<3z33 haha.

Nu ska jag nog inte-sova och sen dra till Norge. PUSSHEJ! :D

....Nej nu var jag elak som itne visade några fula, skitgamla och skämmiga bilder för er, va? Klart ni vill se lite gammal skit. TA FÖR ER BARA.

Det här är helt... jag vet inte vad....

påvehatt gjorda av en gammal madrass <3

Typ fjorton år gammal och tröjan på bilden är fortfarande en av mina favoriter. KNARKARFLEECEN.

 

Demonstrerade hur snygg jag skulle vara i 5mm fail-septum.

Den här bilden tyckte jag skitmycket om.

 

 

MEN NU FÅR NI INTE MER. HEJDÅ.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0