White Penis

Old school gabber, staying true to its mentality, defines "hardness" in speed; tracks rarely go under 180 BPM, and bass drum rolls often go up to a speed where the beats themselves are hardly distinguishable from each other.


M-hm! Nu får ni en låt och en lista som jag hittade i någons dagtitt/bildagbok för jag har tråkzorzzzz och är hyperaktiv!!1


60 frågor 60 svar
1. Vad är ditt mellan-namn? Maria, men jag ska byta't!
2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Seriöst eller oseriöst? Oseriöst vill jag heta Bert-Adolv. Seriöst Vill jag heta Jixi. På pappter, för nu heter jag det mest i luften som hänger mellan folk!!1
3. Är du i ett förhållande nu? Ja!
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Exakt? Vänta ska kolla helgon bara ok..... 1004 dagar :D<3
5. Vem var du tillsammans med sist? Innan detta? Han hette samma sak som min brorsa ehehe, FAST DET VAR ITNE MIN BROR OK? Och det var oseriöst as fakk. jag bara lekte zzzöndeeeeeeeer ehehe.
6. Får man fråga varför det tog slut? Därför att han var så dålig på att knulla att jag somnade varje gång. TRVE STORY. Och för att jag inte var tjeeeeeeeeer. Haha.
7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ofc <3
8. Vem vet mest om dig? Jag själv och Mathilda!
9. Vad gör du på fredagskvällar? Olika, oftast är det väl rituellt brännande av synapser som gäller.
10. Bästa filmen du någonsin har sett? Hajl hittlur, det måste vara den evige juden!!1 Eller nu blev det fel.... Såg en film som hette Taxidermia en gång och den var skitbra!
11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Det borde jag väl ha haft?..... Jo det har jag haha.
12. Har du någonsin varit full? NEIII ALDRI JAK LÅVAR.
13. Har du testat droger? Men vafan jag får det ju på recept, klert jag har är väl ingen jeffla pusy eller :(((((
14. Röker du? Klart! Alla tuffa brudar röker!!1
15. Snusar du?
Nej för det gör ont i munnen haha
16. Saknar du någon just nu?
Bara de som är snälla. Och katterna hos mamma.
17. Hur mår du idag? FAB, tack som frågar va! :D
18. Hur många tabletter tar du dagligen?
Vanlig dag? Fem stycken. Ovanlig dag? Alltså, minst 40 HAHAHAHA
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen?
Exaktamundo? Vet la fan inte jag. Satt nog vid datorn, ehe.
20. Bästa minnet från sommaren? U to the S to the A maddafakkaz!
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Landet av evig natt, blod kyla och dööööööööööööd. Eller Norge som det kallas i folkmun ;3
22. När var du där? En månad sen eller nåt.
23. Är du rasist? Nej! Varför skulle jag vara det? Jävligt korkat...
24. Har du helt svenskt ursprung? Från mammas sida så är vi Svenskar så lågnt det går att räkna typ haha, från pappas är vi svenska i sju generationer. Innan var vi.... TYSKAR!!!!!!!!!1 Så jag är väl indirekt typ Hitler och den ariska rasens sista vita hopp!!!!1
25. Om nej, vart kommer du ifrån? - Din mammas fitta.
26. Föredrar du svenska eller utlänska tjejer/killar? - Så länge personen är snygg och sjysst och jag är singel så skiter jag fullständig i om den är svart eller vit eller lila eller fem meter lång.
27. Ser du fram emot någonting just nu? - SYNTHKLOBBEN I HÄLJÄN <3<3<3<3
28. sköter du skolan? Går itne till skolan! HARDCORE SOM FAN.
29. Vad hade du för betyg förra terminen? Inget, för jag gick inte i skolan då heller!
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG. Nej jag menar MVG+++++++++++++++++++++
31. Vilket ämne var det? Typ alla förutom matte, fysik och fakkin projekt för jag sket i projektet öhöhö.
32. Har du fått ig på ett prov? Alltid på matteproven >:DDDDD
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Tror det!
34. Anser du dig vara intelligent? Bara när jag vill.
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Vetnte. När jag var litten pluttunge kanke?
36. Vilken va den värsta tiden då? Typ femton år, mörk å svåååååååååår. Och alkis. HAHA.
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Har inte nästan alla gjort det?
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja, men jag har lagt ner shitten.
39. Har du haft sömnproblem? Typ jämt. Speciellt idag misstänker jag.
40. Hur ofta gråter du? Nästan aldrig!
41. Vad gör du när du mår dåligt? Blir ledsen? Vad fan gör du när du mår dåligt, sjunger och dansar runt i ring eller?
42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? The kompizez on teh interwebz, teh kompizez IRL eller the pzykolåg.
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej!
44. Vilken klass går du i nu?
Ingen :D
45. Vilken skola? Ingen!
46. Har du varit otrogen någon gång? eh..... PASS...
47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja-a.
48. Är du stolt över dig själv? Ibland, så!
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Jag är så jävla hardcore och är skitbra på att mucka med stora biffar som försöker förgripa sig på mina vänner när vi är ute på krogen. Fast jag är liten och svag! SÅ DET ÄR JAG JÄVLIGT NÖJD MED.
50. Vad får du ofta komplimanger för? Mitt utseende ._.
51. Har du lätt att få folk att skratta? Både med meing och med omening!!1
52. Cider eller öl? ÖLÖLÖL <3
53. Har du några talanger? Jag är bra på att slippa undan.
54. Vet du om någon är kär i dig? Ja, det vet jag!
55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Lite, fast han säger att jag är emo och jag säger att han är brat.
56. Vad står det i ditt senaste sms? Några helgplaner bara...
57. Hur lång är du? En å sjutti.
58. Hur mycket väger du? Sägr jag FAN inte. tio kilo mer än vad jag vill.
59. Vilken storlek har du på kläderna? Olika, ibland 38.
60. Har du svarat ärligt? Ja :********************


Och nu en låt:

Den är så jävla underbar! Lovar att dansa asfint om du spelar den för mig!!!1

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0