White Penis

Slemspår.

Du ljuger. Vet att smutsen kommit in. Vet. Det är faktiskt en sanitär olägenhet, så ful att mjölken skär sig och hlet jävla uppsvälld utställd nedärvd skitsnuskig ok. Our work is never over. Bränn alla synapser bara, tänker bli omänsklig och omisskännlig. Tänker göra något. Saknar dig, räknar dig, vet att jag måste räkna rätt annars kanske jag räknar fel måste hitta den dumma döden, vill inte mer (jo, du vill) nej svara den inte, svara den aldrig vet att jag vill uppvisa tidiga tecken. Hatar dig. Du vaknar på natten och ser att det inte ser ut som det ska men det är bara jag så du behöver vara orolig.

(bild på: någon som råkat grilla sin arm på en kraftledning, folk som trampat på minor och någon som könsstympar sig själv)

POESI OK.

Just det ja "bild på: ASFULJÄVLAPUCKOBRUD"

Måste göra något annat nu. Hörs.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0