White Penis

And she danced with her head down.

Haha, har snackat så mycket skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit idag <3 Om att ****** använder peruk och tar sin oexlusiva flickväns mediciner (åh snälla säg att du läser, btw har din nyckel FUCKFACE.) Om en kvinna på 50 år beter sig som om hon vore fem, och speciellt om FULA FETA WT-BRUDAR SOM BORDE SÖKA JOBB SOM KUKMAÄCKEL PÅ HERLTID ELELR FÖRLÅT DET ÄR DE JU REDAN. Vetnivetnivetni, jag tänkte åka och överrumpla någon men så kom jag på att jag kanske inte hade förberett nog hehe. Har helt glömt av att göra gedigna förundersökningar så nu är det jag som följer med pappa till landet lite oftare och kommer på svepskäl för att få smyga runt lite i stan och lura.


Åh, ont i magen. Nej nu gickd et över. Tror jag ska ta en liten promenda på typ tre timmar. Måste träna mig lite. Har förfallit totalt och känner mig skitful kch ganska arg. Så om jag då går ut och kanske får syn på ****** så kan jag slå ner honom och sno hans gearrrr. Nej jag menar såklart slå ner honom och tvinga honom att käka hundskit. Hundskit och snus. SÅ ska det vara! Gölpower. Eller så nöjer jag mig med att gå ner till emogråtbänken och klottra dit lite sigill och hälla sirap med röd karamellfärg där så folk tror att någon har beått ett mord eller haft mens. OH DAMN vad rolig jag är. Nu tappar jag alla läsare :DDD


Alltså näe jag måste gå ut med Nemo istället för han vrålar så jävligt nere vid dörren. Ska ställa ut honom i Norge imorgon så det förtjänar han verkligen innan. Och nu hittade han mig fast jag gömt mig vid datorn så nu skriker han här!!!1

Nemo i mitt gamla rum, fotad med kamera som höll på att gå sönder för lite mer än 2 år sen, saknar lite mer än två år sen.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0