White Penis

A single destructive desire.

MEN GUUUUUUUUUUED NU HAR JAG JU INTE ÖPPDATERAT PÅ TRENNE DAR!!!!1


Igår tog jag en lång promenad, ÖVER HELA VÄRLDEN TYP, och funderade på vad jag ska berätta (har blivit helt förstörd i skallen av alla serier jag läser och låtsas som om jag var någon form av odödlig inkarnation av Ivan den förskräcklige, Brad Pitt och ett litet barn som käkat syra och som trängs i samma kropp och ägazren av kroppen är jag som är alletande och FAN så bra. typ.) för er. Ok då, promenaden var bara två mil lång och jag gick endast eftersom jag inte har råd att köpa busskort. eeeeeeeehehe. Nej, men jag tänkte skriva lite ASASASBRA dikter men de sög så nu skriver jag nog... om dagar!
Jo, vissa dagar så lever man och vissa dagar lever man inte. Idag lever jag, men inte igår. Igår gick jag mest runt och lyssnade på deprimerade män som sjunger om hur de liiiiiiiiiiider så jävla hårt, men det gör de säkert inte för de har asmycket pengar och stora hus och alla vet vad de heter så då kan man väl inte lida så jävla hårt. Idag är jag mer glad och gör saker. Faktum är att jag är extremt levande och ganska snabb!

Igår sa min tantkompis att han som gjorde att jag inte kan tänka på vintern på rätt sätt hälsar till mig! Blev såklart jätteglad, att han minns mig efter alla år! :D Åh, som vi sammanträdde, jag och han och hans bror i rökiga lägenheter för vi hade en egen religion, typ. Hans kompis har bara en halv hand nu btw. Glad att jag flyttade. FAST ÄNDÅ LEDSEN. Kunde ju varit rik på guld och gröna skogar och vem fan bryr sig om verkligheten när det är så fint i huvudet att man vill krypa ihop och förtvina <3

Fan, här höll jag på med värsta asbra utlägget och vet ni vad som händer? Jo mamma ringer och stör mig med såna petitesser som att min mormor håller på att dö. JÄVLA OKÄNSLIGT AV DIG MORSAN!!!!!!!!!!1 Haha, nej skojar bara. Nästan! Tappade tråden så nu minns jag inte vad det skulel handla om längre. Varför skämtar jag då såhär hemskt om min egen mormors död?!??! Jo, för hon har inte varit min mormor på sju år. Mer min mormors kropp utan hjärna. Och hon har varit död för mig i ungefär lika lång tid. Det är väldigt svårt att ha en konversation med någon som bara kan säga hackapacka och kallar mig för Alfhild och var femte minut tror att jag är hennes mamma. Så... jag är mer glad för hennes skull om hon dör, det kan fan inte vara kul att inte minnas något alls, kissa på sig och morra konstant (inna min mormor bevisade motsatsen trodde jag att det var fysiskt omjlgit att morra samtidigt som man sover, äter eller pratar...) Jävlar vad okänslig jag verkar vara nu, haha. Men jag gillar min mormor även fast hon är helt dement och läskig att ta i. Och jag gillar inte att hon ska vara helt dement och, som mamma nyss berättade, nu även medvetslös. Alltså kommer det vara skönt när hon dör, för då är hon död och inte helt trasig längre. Hon blev sådär knäpp när morfar dog, det utlöste den där jävla demensen och allt blev typ piss och mamma bara lipade dygnet runt. Hatar när folk lipar. Hatade att morfar fick cancer också, men folk måste dö. Alla dör. Om ingen dog skulle det vara skitstörigt, helt fullt med folk som är 2000 år gamla och går sönder av en lätt bris, typ.

Vet ni vad, nu tycker jag att vi läser om något roligt syndrom istället! HÄR kan ni läsa om ett sådant!

Nu tänker jag återgå till att försöka känna ett "euforiskt lugn" och ta tag i mina uppgifter igen. SÅ HEJDÅFAN.

Imaginary crimes.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0