White Penis

Du blir kär i denna osammanhängande text nu.

And it brings a new type of grace
And I keep coming back for more
And it leaves me with a shimmering face
And I keep coming back for more


Visst. Skulle ju inte idag. Blir aldrig som man tänkt sig. Gick en tvåtimmarspromenad förut, för att inte göra fel. Men det hade motsatt effekt för jag började gå snabbare och snabbare och tänkte på alla som hette Mats och det var som om jag var levande på riktigt och så fick jag gå hem för jag började gå för snabbt så att alla glodde. Sen blir det som det alltid blir. Vargflinet. Allt flyter ihop och jag kom att tänka på hur många dagar det ska gå för att de ska gå ihop. Det finns ingen formel utan det är olika alltid. En gång var det som ett år, ett helt år!!! Jag blev rädd sen, allt fick tänder och väggarna skulle äta mig. Tänker på han som skapade henne, visse han det? Hur vi är. Som monster som kan bli helt galna och inte känna oväsentliga känslor. Jag blir så ibland. Mest elak, och ganska klurig. Du vill inte träffa mig då. Jag gillar bara mig och ingen annan. Ibland önskar jag att det var annorlunda men ändå inte, tänk vad mycket man lär sig av att lura verkligheten. Jag blir mindre människa för varje gång och ibland önskar jag att jag kunde vara bara en hjärna. Om jag var det hade inte min kropp blivit så dum. Hatar när man måste pressa ner mat i halsen för den är så svår att svälja och bara växer i käften. Sen hatar jag när ansiktet får fnatt också. Eller när allt tar slut! Det är fan värst, hur ska man förklara att november är slut i oktober och en annan har ätit upp hela januari. Det går liksom inte. Måste nog bättra mig eller hälsa på en gammal ovän. I en gammal stad. Tänker säga att jag ska slå honom. Man kan köpa hela november om man vill! Man kan köpa hela sitt liv om man säljer hela sitt liv, shalalalala! Man kan gå en kurs och sen aldrig mer behöva vänta och du behöver inte betala skatt haha. Ah-ah-ah am waiting på att renovera skallen.

Haha, Lou Reed rolig, måste lyssna mer på honom <3 Imorgon som blir idag efter inatt då jag sover. Det värsta med att sova är när man inte kan det. När man måste tänka på en bild oche tt ord i två timmar för att kunna gå in i någon slags dvala och sen ser man skitdåligt resten av nästa dag om man inte uppgraderar sig till vargflin igen men inte varje dag vafan. Giftsmak i munnen, varmkallt ute. Rymden.

Ska alltid vara mig som jag är nu, jag vill alltid vara mig som jag är nu!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0