White Penis

Spykicken!

FAN VAD JOBBIGT DETTA ÄR. Jag köpte en skitfin kjol med snibbar som hade tofsar på sig när jag var i usa och nu när jag har använt den ett par gånger har jag såklart råkat tappa nästan alla tofsarna så den ser helt mongo ut. Ok, tänker jag, då går jag väl in på affärens hemsida och beställer en ny. Men så fanns inte kjolen på hemsidan. PANIK FÖR I HELVETE!!!!1 Jag vill ju ha en ny, gärna två och helst slippa köpa nya fula tofsar i fel färg så det blir fail-fult när jag försöker laga den. Fittkuk. Får la köpa nåt annat då...

I aaaaaaaaaaaaaaaalla fall! Helgen gick pissdåligt. Eller ska jag kanske säga spydåligt? För jag spydde skitmycket. VAR GLAD OM DU SLAPP TRÄFFA MIG FÖR JAG VAR I SÄMST SKICK EVER. Jag hade nämligen glömt av att man borde sova mer än tre timmar och gärna äta något innan man festar hehe... Gärna äta mat som man borde och inte glömma av att äta typ hela dagen innan festen och bara äta två mackor på dagen du ska festa... Så slipper du bli så packad på 2,5 dl vodka utblandat med en halvliter apelsinjuice samt lite vodka + hallonsoda att du spyr konstant hela kvällen. Jo, jag lyckades dricka tre klunkar redbullvodka-drink på krogen innan jag spydde lite till HAHAHA så skämmigt. Stackars Rebecka fick sitta och klappa på mig och vara med om när jag först spydde i en timme på tjejtoan, tog ett uppehåll på tjugo minuter då jag råkade dricka ett glas vatten som gjorde att jag var tcungen att spy ännu mer men denna gången på killtoan!!!!1 och sedan försöka dra upp min halvdöda kropp från det smutsiga golvet och hålla mitt huvud över toan. Det BRUKAR inte gå såhär illa, verkligen inte, men denna gången var jag nära på att be någon ringa efter ambulans för jag spydde så att jag inte ens hann andas :( Minns när jag åkte in för alkoholförgiftning och jag känner igen symptomen, så att säga. Alltså när du bara spyr och spyr fast du itne kan spy mer och det gör så ont att du nästan börjar gråta och det aldrig tar slut. Och jag har hög smärttröskel hehe... Spydde lite blod sen med, glamourfaktorn var jäääävligt hög kan jag säga!!!1
Nej men sen gick det lite bättre! Träffade en söt tjej jag bara snackat med på internet, lyckades dissa en dum brud och kunde även dansa lite i mina platåboots. Kom billigt undan eftersom jag drack vatten resten av kvällen ;) Dock skulle jag skippat spy-biten, var alldeles förstörd när jag träffade söta Frida haha. Som tur var gillade hon mig ändå ;* Men just när allt börjat gå bättre och jag slutat se tredubbelt (såg endast dubbelt WOWIES!!!1) så kändes det dags för att gå hem då jag fortfarande mådde så illa att jag nästan spydde av att röka och dricka vatten så började allt gå pissskit utan helvete igen! Vet iten vad som hände men NÅGON fick allvarliga ryck på mig och vi bråkade så att folk blev rädda eller skämdes och blev helt handlingsförlamade. Det var många som tyckte jättesynd om mig verkade det som, haha. Sprang runt i min neonpälsiga jacka och pep om att bli förlåten för vad det nu var jag hade gjort. Det blev jag inte, blev bara skriken på och ombedd att gå och dreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenka mig :< Hela vägen hem typ. SKITPINSAMASTE HÄNDELSEN PÅ HELA KVÄLLEN VAR BUSSEN HEM. Alltså jag ville bara dö för jag skämdes så när mitt sällskap sa så hemska saker till mig att folk vände sig om och bara glodde :(((

Nu tycker ni väl att det inte borde vara jag som skulle skämmas, att jag skulle vara ledsen och gråta. Det var jag också. Men mest kändes allt pinsamt för folk tittade så konstigt på mig haha. Blev lite sur för att de bara glodde utan att säga något dock, men jag sköter mina gräl bra själv...

FAST NÄSTA DAG VAR VI VÄNNER IGEN SÅ NU ÄR ALLT BRA :DDDDDDD Och det VAR inte mit fel, något av det. As-skönt! Trodde fan jag skulle bli singel ett tag alltså HOHO.

Så, nu ska jag festa NORMALT hädanefter och inte spy och bråka.

PUSSHEJ, SEPETJEJ!


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0