White Penis

Tentakel.

Haha, puckobruden är bara för skön. Först är hon helt "ÅHHHH JA ELSKAR DAJJ" sen bara "FAKK UUUUUU DICK'EAD" bara för att NÅGON inte vill vara med dig?!? Skaffa lite självrespekt. Men de kanske inte säljer det på de där lågprisaffärerna du antagligen handlar på. E-HE. Nej, jag vet vad du behöver. Du behöver maskmedel för att driva ut latmasken och sen behöver du torteras lite. Åh vad jag totalt jävla ogillar dig. Hade tänkt att glo lite på dina labila små försök till.... till något.... men så ligger folk steget före och misstänker att jag ska göra det så jag KAN inte. Alltså måste jag sno en lur. Haha. Som om jag inte snott lurar förr lixlixxlixx. En gång snodde jag en som jag kallade för paddan, den låg och pep i fulefans väska tills den dog. Fick tre liter vin för den så det var en bra deal. Nog om detta nu.

Nu kan vi prata om hur duktig jag varit idag. Idag har jag gått typ 2 mil! Så duktig är jag, ja. Under hela promenaden låtsades jag att jag var någon annan och min kille var min pappa tills han blev sur och undrade hur jag fungerade. Fungerar inte alls och trotsar fysikens lagar, ungefär. Heh. Tycker det livar upp att låtsas vara någon annan. Idag var jag någon som hade olikfärgade ögon och kommer från en annan dumesion är allt är annorlunmda, typ tvärtom-landet. Alla vet att grodor bor i eld och flyger baklänges. När jag sa det blev min kille-pappa skitsur. Då fick han inte längre vara min far utan min mor och jag kunde endast tala danska med babyröst och då blev han ännu argare. Jag bara "TROLOLOOLLOLLOL U MAD?!?!?!!!!1" <3 Ni fattar hur störigt det måste ha varit, någon som vrålar MOEEER MOEER E DET FÄÄÄÄÄÄÄÄR??? typ femtio gånger i sekunden. Knakse inte femtio, kanske bara en halv men ändå. Det var kul tills jag tröttnade och blev vanlig igen. Sen var det sjukt lockande att leka någon annan när vi mötte en tant i tvättstugan men jag lyckades dämpa impulsen att leka arg statsminister eller något i den stilen.


Ja, jag är sjukt onormal, ja. Typ fem år. Fast vuxen.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0