White Penis

Wingwalker utan plan.

Känner inget idag. Jag om ville känna av. Det blir sent och så hinner jag inget för jag vill inget.
Ni får en animation tills jag kommer på något vettigt att skriva. Fy fan vad jag hatar att presa ner mat i strupen och må skitilla när jag tvingas äta fast jag inte är hungrig.



FAN SÅ FUKAR INTE GIFEN HELELR. PISS.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0