White Penis

Silver cats and emerald rats.

Kunde inte sova inatt. Somnade vid fem kanske. Vaknade vid åtta. SKulle kanske ha gått på fest men jag har för lite pengar och man ska inte festa nypiercad. Tror jag stannar hemma och leker bilbana i skallen och lyssnar på Devo. Kan inte fokusera blicken ordentligt och min mage gör ont. If you want to be a biiiiiird. Lyssna på Spor. Lyssna på Dean Martin. Lyssna på dupstep och skämmas. Lyssna på musik från en annan tid och önska sig en fabrik i Oregon. Lyssna på MC5. Täk om jag levde förr. Älskar förr. Önskar att jag bara hade henne att älska. You know you should meet the man, the man's gonna help you all he can. För du får inte ramla vet du vad jag är jag är en wingwalker. Och snygga människor behöver inte pengar. Vi har oss själva.

Jag visste vad jag var när jag var femton och jag är OH GIRLS JUST WANNA HAVE FUN åttiotalet är så fint. Enola gay is proud of little boy today haha. Vill leva på åttiotalet och vara helt stereotyp med permanentat hår och pastellfärgade vindjackor!


Nej nu ska jag snabba mig så jag kan spela tvspel! Pusshej <3


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0