White Penis

Heja.

.......Men å andra sidan så kan jag ju bli glad igen!

Vet ni vad jag täker på då?


Jo, jag tänbker på hur jävla lyckligt lottad jag är som snodde förta priset från min ärkefiende HHAHAHA IN YOUR FACE! Du kan ALDRIG få't igen!!!!! :DDDD Och jag ska aldrig någonsin låta någon få det i nyskick så du kan ju få skiten tillbaka i femton blodiga lådor när jag tröttnat på't hehe... Du får betala portot! (morbid )

ps: MEN JAG HATAR FORTFARNADE FOLK SOM ÄR GLADA SÅ DÖDÖDÖDÖ.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0