White Penis

*Ling ling*

Jag har skitont i magen idag. Åt nog lite väl mycket snickerskaka igår haha.
Fick fula salt och pepperkvarnar av mamma, blev aaaaarjjjjjjjjjjjj!!!1 Eller inte arg men lite sur eftrsom jag hade sagt att jag absolut inte ville ha andra köksprylar än en ny mat-klocka (ÄTER INTE ÄGG SÅ DET ÄR FAEN INTE EN ÄGGKLOCKA.) och så kommer det ett fakkingjefflabajs-paket med tråkvxna saker i :((((( Fick ju tråkiga lakan innan och ville verkligen ha roliga böcker.... men fick jag roliga böker som jag suktat efter i två månader? NEJ. Jag fick bajsiga pepperkvarnar istället. KUL. OTACKSAM.

Näe, nu tycker jag att vi kan kolla på engrish.com, vuxenavdelningen och bli fnittriga istället!



ps: vegansk snickers såklart. Oh det gör saken ännu värre eftersom det kan betyda att jag inte längre tål socker, eftersom det itne innehöll mjölk :(((((((  (<- duktig som fan som inte äter saker som djur har utsöndrat!)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0