White Penis

Pattedyr.

Seröst, jag vill ha the nice nu! Folk är så snälla så mot mig, tack folk!


Sen vill jag börja gymma igen, börjar bli fet igen för jag har slarvat med maten. Typ. Vill ha max 10% kroppsfett och synliga revben!!!!1 Haha. Alla är så fula, varför är alla så fula? Varför låter det som om någon pruttar i lägenheten bredvid? Antar att de inte gör det för ingen kan prutta så det hörs genom typ 1 meter betong. Men det låter så och det är mycket irriterande.


Varöf är jag tjock-+ SKa inte äta mer idag. Får iten äta godis och bli fet, ser fet ut hatar att vara fet vill iten vara fet längre kanske tar en promenad..... ALLTSÅ ÅH JA vet precis vart jag ska gå!!!!!!!!!!!!! Ska gå till mitt hemliga super-ställe och rulla runt i gräset och leka sommar! <3 Var där för någon vecka sen men då fanns det inget torrt gräs där. Kanske finns idag. SÅ: om ni ser ett cp som rullar runt på små gräsplaner så hälsa inte. För det är säkert jag och jag är på dåligt humör. Vill vara mycket, mycket blek och se ut som om jag gick under någon form av stroboskop. HackHACKhack ungefär.

Vet ni, en gång fick jag kramp i svalget och det kändes som om jag skulle svälja tungan :D TRVE STORY. Det gjorde skitont!

Ska nog bli forskare! En sån som forskar fram enborrar. Enborrar än näsans motsvarighet till monobryn. Eller folk med tänder som är för små och för många. ALLTSÅ JAG HITTADE PRECIS EN NÄTBUTIK SOM SÄLJER............. KEMIKALER. OMGOMG. Nu ska jag bygga en vätebomb! Haha DÖR på deras beskrivningar "forskningskemikalier" och rökelser som avger en "lugnande växtdoft" . Sen säljer de även speglar med lysdioder. Sluta göra saken mer uppenbar, va. Alla fattar ju att forskare inte köper kemikaler från hemsidor som utlovar fullständig sekretess. Nej, nu när jag är forskare ska jag raida Chalmers förrådsutrymmen. Det är så riktiga forskare agerar. Jag är så jävka rebellisk asså.

Önskelista:
Mindre fett
Mer pengar
Smarta vänner
Ingen restskatt
Roliga program på tv
Nyckeln till det låsta skåpet på apoteket.
Pussgubbar meed hårda karameller i fickorna

Hejdå.


ps: fula människor gör mig lycklig! såg nyss en ful kopia av mig och en annan tjej kombinerat och skrattade högt!

Haha var tjock i vintras :DDDDD

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0