White Penis

BLAST FROM THE PAST.

KEEP CALM OCH LYSSNA PÅ DISCO. Yäzzz sör aj kan boogi.

Seriöst nu, om du någonsin är arg och bitchig som mig kan spotify vara din räddning!
När du hittar rysk hiphop eller tysk 80-tasl discoschlager remixad till en oigenkännelig technolåt komemr du inte att vara sur längre! Du komemr iten ens tyck att du är ful/tjock/dum/whatever, nej du komemr känna dig så jävla BÄST eftersom du inte gör jättedålig tyk schlagerhiphop med lite sexiga tjejer som stönar lite då och då i låten för sexxxxiztisk effekt. Eller typ tyska backstreet boys som sjunger om discoslampor! HAHAHA JAG DÖR <3 Spotify är nog världens bästa uppfinning, man kan ju göra playlists och typ tvinga folk att lyssna på dem när det är fest! Jag brukar alltid lyssna på Philemon Arthur och folk blir sura, men den där "Discoschlampe"-låten har fan riktig potential som partypooper HAHA.

Gillar ni disco? Ni MÅSTE gilla discp! Hur kan man inte göra det?! Kläderna är underbara, de sjunger så fint och dansar så snitsigt. Och så är det inte rasistiskt som typ Pluton Svea. Och det är många tjejjor som sjunger, och många av tjerna är svarta och de sjunger så fint och alla verkar vara så glada. Min mamma gillar disco och hon är då glad. Sen var det en gullig bög i L.A som gillade disco och han var mycket glad! Speciellt eftersom jag också gillade disco och han blev helt "OMG YOU'RE FROM ABBA-COUNTRY, AIN'T YOU???!?!1" haha. Åh Dav-idd (han uttalade det så, dav-idd inte däjjjvid som de brukar uttala det på engelska) jag kommer aldrig glömma dig och dina fina skor eller hur snällt du följde mig till ATM:en och höll mig i armen och kallade mig babygirl <3<3<3 Om jag åker till L.A igen ska jag hälsa på dig! Och beställe en klänning av din designerkompis. Vet ni, Han tyckte jag borde vara deras ansiktet utåt eftersom jag var "born a star" och affären hette "shoes for the stars" DÖR LITTE PÅ SLISKET MEN ÄNDÅ. Han var väldigt dissig mot alla andra kunder men skitsnäll mot mig så jag är väl bäst som alla redan vet men jaja ni fattar, daaaah. Vill ha någon här som säger att jag är söt och kallar mig daahling och babygirl och kanske sweetie och sugar och säger att jag har felfri hy och skitbra klädsmak och kanske vill färga håret åt mig och typ trösta mig när jag är ledsen och så ska vi tipsa varandra om saker och typ fnissa och sminka oss. Detta kan vara både kvinna elelr man eller manskvinna eller könlös varelse elelr hund så länge den uppfyller kraven!


Typ som han som sminkade  ig i New York, han sa typ en gång var tionde sekund hur jävla bäst jag var och hur fint mitt ansikte var och min hy var så felfri och "you crazy girl?!? Don't EVER believe them when they say you ain't beautiful!!!" OKHEJDÅ.


ps: LYSSNA PÅ DISCO NU.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0