White Penis

Amputerar äckliga utomjordingar dagligen.

Nu så.

Tänkte prova ut lite kläder tills imorgon, innan jag färgar om luggen. Gick skitdåligt för de två korsetterna man blir smalast i funkade inte. En korsett har ingen lapp där bak så allt fett böljar ut och den andra var helt trasig. Antagligen pga mitt fett. Nej, jag får intala mig att det inte beror på det. Lyckas värsta skitdåligt med allt idag känns det som. Kanske lagar mat senare idag, det visar sig. Linssoppa som min mage dör av (det goda väger näsan inte upp det dåliga, så illa är det. Blir verkligen sjuk, riktigt sjuk. Inte bra om man ska festa imorgon haha) eller ärtsoppa som är lite äckligt. Det äckliga är kanske bättre för det blir jag inte sjuk av.

En annan sak jag misslyckas med är att tömma fimpburken och tända ciggen på rätt håll. Vet inte hur många filter jag bränt sönder och inhalerat senaste veckan (jo det vet jag, typ 4) och fimpburken är helt överfull. SKITER LA JAG I säger jag och skiter inte i det <3 Bryr mig men gör inget åt det as usual.


Något jag däremot lyckades med var att måla naglarna. Lila glitter på ena handen och orange med lite skimmer i på andra. Kunde inte bestämma mig!!!!!!!!!!!!!!

Now I have to gå, den döda rymden kallar på mig! Ångestspelet, eftersom huvudpersonen är så ångestig så får jag mindre dåliga känslor av spelet, omvända roller ;DD Nu ska jag amputera lite lemmar, rätt terapeutiskt faktiskt. Brukar låtsas att monstren är folk jag hatar och nu får chansen att döda samtidigt som jag kallar dem för flygcpn eller små horor. Btw så är detta ett flygcp:

Flygcp som sitter på Isaac


Detta är en liten hora, eller småhora eller något i den stilen. De som skapade spelen skulle hata mig om de visste vad jag döpt deras skapelser till <3

 

Enligt mina uppgifter säljer detta monster sin kropp.


Och så kom det sms med, glömt av att starta telefonen så nu är det säkert hoper av fyllesms från olika människor som väntar på mig.

(SKRATTAR ÅT MINA EGNA VITSIGA BILDTEXTER FAST DE ÄR ASTRÅKIGA HAHAHA)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0