White Penis

Dåliga dagen!

Inatt drömde jag att jag var smal. Det var inte kul att vakna.

Äh, jag har i alla fall hittat en ny dator jag vill ha! Den är blå och väldigt dyr, tänkte först impulsköpa den tdigare idag men så fattades det som tur var 1000kr på kontot så jag måste spara ihop. Hahaha.
Eller så sparar jag till en fettsugning. Så mycket mer värt än en dator. Vet fan inte vad det kostar så nu ska jag googla lite innan jag proppar in mat i mitt feta jävla ansikte.

PUSSHEJ :))))


Edit: nevermind, kostar ju fan typ 30.000 att suga ut lite fett. Men eftersom jag vill fettsuga två ställen så blir det 50.000 spänn minst. Då sparar jag hellre in pengar på mathelvetet och blir smal helt kostnadsfritt!!!1 (<- kroppsliga skador räknas inte, krppen är en förbrukningsvara och jag har ändå inte planerat att den ska hålla i 25 år till. Vem fan vill bli gammal och tandlös? Livskvalité hade jag väl när jag var fem år gammal. Jag menar det faktiskt. Folk säger såna här saker bara för att verka tuffa och det är väl modernt eller något. LÅTER OÄKTA NU. JÄVLA POSER.)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0