White Penis

Fed mad.

Dålig dag idag. Orolig för allt. Vet varför jag inte mår så bra i alla fall. Jag har helt slutat med massa medicin så det är nog därför. Spelar mest Skyrim och vill inte laga mat efter all äcklig mat igår. Måste folk frossa i stinkande fisk, ägg och kyckling bara för att det är "tradition"? Förstår inte. De kunde inte ens vara vänliga nog att låta mig äta i ett annat rum, då var jag sjåpig. Vafan, de skulle inte tycka det var trevligt om jag rökte vid matbordet, då skulle de också gått till ett annat rum. Löste skiten med att dricka vin innan maten så jag blev lite berusad. Haha. Pappa fuckade självklart upp min mat med för mycket fett så jag kunde bara äta en tallrik innan jag började må väldigt illa. Försökte äta lite förut idag men det fick mig att må illa igen så jag gav bort all mat. Mac n cheeezzzze var det och jag gillar inte när folk förstör min femte favoriträtt. HAR TYP 100 FAST JUST NU ÄR DENNA NUMMER FEM. Gårdagens variant får inte vara med på listan för de var så mycket margarin i att jag hittade stora klumpar av detta i maten efter den stått i kylen över natten D: N.A.S.T.Y </3

Btw så smygbloggar jag nu så jag får sluta här. FML.

Kömmentarer
Postat av: Mikusagi

ASSÅ DET ÄR TYP DÖDA GREJER DÄR JAG MÅSTE BO, TYP ÄGG OCH RÄKOR OCH TRAMS OCH DET LUKTAR ÖVERALLT OCH DET ÄR JÄTTEÄCKLIGT OCH JAG TAPPAR ALL MATLUST OCH LUST TILL NÅGOT SOM HELST!!!!

brukar äta flera timmar före eller efter mina föräldrar haha

2012-04-08 @ 20:10:09
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0