White Penis

I'm going to Nebraska.

Helt plötsligt fick jag för mig att jag ville flytta. Vet inte varför, jag har ju vänner här. Det är väl något jag vill slippa antar jag. Vill bo mer åt stockhomshållet, tycker folk pratar så fint där och jag tror jag kanske känner många i de trakterna. Kommer nog inte flytta på ett par år ändå, jag gillar göteborg och skulle helst av allt vilja bo där. Lika dyrt som stockholm.

Det är så tråkigt väder idag att jag inte har lust med några uteaktiviteter alls! Måste dock ner till stan och betala in deposition för tatueringen samt köpa nya lurar till xboxen för de går sönder inom en vecka. Sladden som går in i boxen håller på att spricka så man ser de små röda sladdarna inuti. Inte bra. Måste bara se så jag har råd först, ett nytt headset kostar runt 800kr om man ska ha ett bra. Det jag hade innan höll i typ ett år och det låg på 600 så jag tror jag tar ett dyrare som kanske håller i 2 år om jag har tur.

FAN vad det regnar då. Har ett par timmar till på att bestämma mig om jag vill ut eller inte. Annars får jag dra ut imorgon, ska ändå till psyk då.


Vill även byta hårfärg igen, till den på bilden. Men först ska jag nog ha dreads!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0