White Penis

Jävla djur <3

Shit vilken helvetes jävla kaoskväll det blev i lördags! Minns tyvärr mer än vad jag vill :') Har sår och blåmären över hela kroppen eftersom jag tyckte det var världens bästa idé att först göra slut med min kille, sen slåss med honom och sen bli ihop igen. Eh.... bjöd även en jättejättetjock kille på mcdonalds.
Får skriva mer sen för jag fick lite bråkfan här hemma nu. Ska ha en gäst här i två dygn och jag viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill inte. Har en pojkovän här som trycker upp skräp i ansiktet på mig som min katt har lekt med hahaha, måste sluta nu.

(kattfan gömmer morötter som den biter på och blir gamla och skrumpna, blä.)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0