White Penis

Ljudet av slutet närmar sig.

Inlägget under är gårdagens inlägg som visst inte blev publicerat då...


Idag är allt värre än någonsin. Det känns som om jag blir grundligt undersökt och informerad om minsta lilla misstag eller defekt i det jag gör. Får inte skriva här t.ex för det låååååååååååååååter ju så jävligt fast jag knappt trycker ner tangenterna. Nu gick jag in i sovrummet så förhoppningsvis slipper jag få mer skit för det här. Jag FÅR inte gå ut i helgen heller. Då gör han slut. Tror jag SOM JAG ALLTID SKRIVER DÅ JA JAG VET skiter i detta, men jag..... nej jag tror inte det, även fast jag knappt fått höra ett vänligt ord sen jag kom hem igår, fått en kram som jag tvingade fram samt otaliga anmärkningar på hur ful, misslyckad och efterbliven jag är. Glömde äcklig haha :DDD Bryr mig inte, det låter kanske hemskt att bli kallad såna saker, men händer det hela ens vakna tid och har gjort så i ca ett år så slutar man bara lyssna. Planerar att lägga AIDS-bomber i hans garderob eller något, fast det får inte kunna spåras till mig. Blev riktigt ledsen när jag inte fick gå ut nu på lördag, hade planerat och allt. Nu är det bara att ställa in och hoppas på att jag får gå på fest på måndag istället. Ställer nog in det ändå för jag är för fet för fest. Inte ful, bara 15kg för tung. Har gjort slut två gånger idag utan att något har hänt. Tror att han egentligen inte vill göra slut men han suger verkligen på att visa ordentliga känslor så jag vet inte. Som med så mycket annat. Var ju hos GDUFGUGV när jag var hos föräldrarna. Hon hade pratat med en från förr. Sa att han sluddrade och hans flickvän åkt in på sjukhuset. Mer än så minns jag inte riktigt, förutom något vagt om att jag inte skulle göra något. Vad minns jag ej. Gillar att glömma. Glömde bort att man inte ska blunda också, allt virvlade runt i en slags tornado men ordnade till sig efter några minuter. Tur att ingen såg. I'M LOSNG IT! Nejdå, så är det inte men det ser ju bra ut i mitt annars så dramatiska inlägg!!!1 Sen var vi och handlade mat och jag gick och gömde mig haha <3 Har malkulor i hela garderoben för jag tror jag har fått äcklig fjärils-mal. De ska dö! Vill gärna ha kvar min gamla sletna ullkofta ett par år till då jag inte direkt vill köpa en ny. Jag vill inte minnas idag heller, det är praktiskt att inte minnas för då blir allt så nytt och spännande. Har jag glömt av att göra något nu? Säkert allt. Har spelat Dead Space 2 hela dagen i alla fall. Värt!

Kommer sakna att se honom skratta, att se honom naken, att se honom trött, att se honom titta gillande på mig, kanske även att se honom arg. Efter ett par år saknar man nog det. Vet att jag kommer glömma, men ändå sakna något. Mest kommer jag sakna när han kramar mig. Det kommer jag alltid sakna. Saknar fortfarande hur mitt ex brukade lyfta upp mig och bära runt mig som en knähund. VET, DET LÅTER SÅ CP. Men jag var 10cm kortare och 20kg lättare och han var nästan 2m lång så det var nog inte lika konstigt som det låter. Eller det var det nog, måste sett rätt.... speciellt ut. Saknar i alla fall att bli buren eller matad med southern comfort. Det kommer jag alltid att sakna, har det gått så många år så kommer det alltid att vara kvar om jag inte kommer på ett sätt att även radera gamla minnen på. Vet ni hur lätt det är att meka med sin egen hjärna? Obehagligt lätt. Ibland tror jag att det inte är så för alla, att någon har någon slags signal som de kan slå på så att alla slutar kunna saker men det är väl bara jag. Bättre att tänka på än det där med robotarna. Jag vill inte att det ska vara sant, för om det är det så vet ni ju att jag har kommit på er och då är jag inte säker någonstans. Inte ens i döden för det går att återuppliva hjärnan med läskiga maskiner. Detta är inte särskilt friskt att tänka på alls, men min psykolog har inte absolut förnekat detta faktum eller sagt att det inte går med dagens teknik eller vadfansomhelst så det SKULLE kunna vara sant. Fan, nu tänker jag ju på robotar igen. Om alla är robotar så vet jag ju varför de sänt en så elak robot som blivit min pojkvän. De vill testa vad människor klarar av innan de blir helt galna och dödar folk. Skulle man döda en robot så skulle den blöda men det skulle vara sladdar i den så det är ju lite lockande men jag tror jag tar en klunk vodka istället nästa gång jag känner att jag vill öppna upp folk med en bandsåg. Inte för att jag gör det nu. Men vodka skulle vara gott. Blir ingen vodka visserligen för då sabbar jag alla chanser till att bli vän igen. Måste försöka sluta tänka på robotar, förlåt för att jag är cp. Har ju sovit och allt. Blir så lätt nojjig these days, vågar inte berätta om alla nojjorna om några skulle råka vara sanna. INGEN FÅR VETA ATT JAG VET. Haha, det är så sjukt, är helt medveten om att det är sjukligt men det är så svårt att inte tänka i de där banorna.

Jävla wall of text alltså.

*PSYKOSEN.*

Kömmentarer
Postat av: Sandy Fännfors

Hej igen finis!

Tack själv för att du skrev tack, haha :D

Jag följer ju din blogg, som den lilla fangirl jag är. Och i ett av inläggen skrev du om att du behöver ett skäl för att göra slut på riktigt. Jag tycker mig se många skäl i vad du skriver om dagligen.

Som jag kanske nämnt tidigare lite lätt förbigånget, så har jag själv suttit i ett riktigt destruktivt förhållande. Och jag satte mig själv i en förnekelse att det inte var så farligt som det var, tills en i min närvaro uppmärksammade hur illa det var.

Bara genom att läsa vad du skriver så känner jag till stor del igen mig, och jag förstår precis vad du menar med att man "vänjer sig" vid att bli kallad diverse saker. Men ingen ska behöva ta det.

Jag vet hur det är att sakna någon, men även hur det är att bli nedtryckt både psykiskt och fysiskt.



Idag mår jag så jävla mycket bättre som kom ifrån det förhållandet med hjälp från andra omkring. Vissa saker lämnar spår, men det blir så mycket bättre när man är fri igen. Jag vill inte lägga mig i ditt liv här och säga åt dig vad du ska göra, så jag hoppas inte du uppfattar det så.

Jag vill bara ge dig råd, för jag blir lite halvt förtvivlad här borta när jag känner igen mig i vad du skriver.

Jag hoppas det blir bättre, och att vi kan få ses snart.

Skickar kramar <3

2012-04-26 @ 20:36:35
URL: http://sandysugarpill.blogg.se/
Postat av: Sofie / lovelost

Hjärtat mitt! Jag blir så ledsen för dig. <3

Vill kidnappa dig och ta hand om dig. Du vet väl att både jag och samuel finns här för dig? Vad det än gäller. Låt mig ge dig lite av min styrka. <3 Den räcker för att bära oss båda vännen. Jag lovar.



Älskar och saknar dig. Har nog aldrig varit så glad som då du var här. :*



Pussar och tusen kramar! :::* <3

2012-05-18 @ 21:22:51

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0