White Penis

HAKSTRIET BOYS <3<3

Just det ja, nämnde jag att jag råkat köpa kläder för 1.700kr idag? Nej det gjorde jag inte, men då säger jag det nu. Nya skor inkluderat, såna som på bilden!

 

Man kan aldrig få för många par platåskor. Vill ha spicegirls-skorna, det har jag velat sen -97 men har fortfarande inte fått dem *CUTCUTCUT*

 

Kan ingen snäll köpa dem åt mig, prittyplzzzz? :***

De på bilden är i storlek 38 så jag får cutta av mig tårna om någon köper dem men det äre fan värt. Kanske. VERKAR JU INTE FINNAS I STÖRRE STORLEKAR ÅH JAG GRÅTER FRÅN DJUPET AV MITT HJÄRTA!!!
Vill ha alla platåskor som finns, även de jag får ont i fötterna av <3 Ibland är det bra att det är modernt med hipsters, hade det inte varit det hade det inte funnits så mycket platåskor till salu. Fast om det inte hade funnits kanske det bara skulle vara jag i hela världens om köpte så då hade det blivit mer skor över till mig ;D

ps: Hakstriet boys är fan bättre än Backsreet boys. Googla eller nåt så fattar ni vad jag menar :*

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0