White Penis

A potent psychostimulant.

Vaknade typ nu och var arjjjjjj för det var smskrig i min telefon. Drömde sjukt hemskt också, i drömmen var ALLT slut. Pengar, skit, allt. ALLT. Vaknade med en klump i magen för hur skulle jag nu kunna resa bort och ha kul? Som tur är vare inte sant och jag satte mig ner för att beställa allt detdära. Här imorgon förhoppningsvis.
Först ville jag *klick klick bang* men jag vågar inte för jag är en puss-ay :((( Haha ska nog gå bra ändå.
 
SNART BLIR ALLT BÄTTRE, SNART MÅR JAG BRA IGEN.
När jag kommer hem från allt ska jag söka lägenhet. Sen får jag väl bo hos vänner om jag inte httar något snabbt. Vet att ni är många som erbjudit mig sovplats och jag är så jävla tacksam att det finns inte :*** BÄSTA VÄNENRNA ÄR VAD NI ÄR!!!! (PS: Etylen etylen måste få vara med, annars dööööer jag!!1 ;) haha etylen och jag är en bra kombination. Lovar.)
 
Nu ska jag äta. Cheers :*

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0