White Penis

AND IF YOU LEAVE ME MY WORLD WILL FADE AWAY.

Vaknar, startar datorn så den får laddas, åt två riskakor och en rågbrödsmacka. Blev skitmätt, kom på att jag måste ha glömt av att äta. Tog mina tabletter, tänker syntetisera lite så jag slänger i mig lite vodkiz i ett obevakat ögonblick. I alla fall så tänkte jag av-v-v-v-verka lite bildkommentarer och ser att jag fått två pm. PISSSKITKUKHORABAJSRÖV tänkte jag, nu måste jag orka vara sjysst såhär tidigt på morgonen, säkert mot randoms också. Men neeeeeeerå det handlade om "There shall be no nght when I'm away from you, there shall be no night my thoughs will stray from you no new temptations shall make me thrilled for you intrigue me you always will" osv. Haha <3 Stackars Eddy Duchin. Felbehandlat :3 Får lyssna på Marilyn Monroe istället :** Tänka att jag lever på typ femtitalet och jobbar i hamnen eller något i den stilen. Hon är så söt, älskar Marilyn. Och jazz så det är en lyckad kombination. Så jävla out of character att gilla jazz och gospel haha. Men det har kommit på senare år, efter jag genomgått metamorfosen och blivit en fullfjädrad drömfångare. Vargen och tigervargen. För en tiger kan aldrig bli en varg, och ett gräsätande bytesdjur är inget för mig så jag blev tigervarg. Ni vet, de som man brukar kalla för pungvarg. Jag tycker att de är tigervargar istället. Jag börjar nästan gråta när jag tänker på att jag nog aldrig kommer få träffa en, de är ju utdöda. Tänk om jag fick träffa en, en som gillar att gosa. Jag skulle mata den med små kycklingar (järvar och vanliga vargar gillar kycklingar, och pungvargen blev ju utrotad eftersom den åt folks höns så den äter nog kyckling.) och säga att den var det finaste djuret i världen och att jag älskade den. Sen skulle jag pussa den på huvudet och vänta på att den skulle gäspa så att jag fick se när den öppnar munnen i 90gradersvinkeln! De verkade vara så underbara djur. Lite som mig då, jag är ju ett djur som alla tycker är underbart, eller huuur? ;)
 
Men för att återgå till flippret. Jag bara massa geeeez? Har vi tjugge tusen? Inte? Fan då. Tror jag köper en etta så jag får all the cash in the wörld och kan köpa all the stuff in the wörld :'D Fast då får ju inte stuffet plats. Fandå. Kuk. Kanske köper massa hyllor och har stuffet på, i köket och hallen och varje ledig yta haha. Helst vill jag kunna leva utan att köpa så mycket prylar men det går inte, jag kan inte sluta köpa saker!!1 Får.... asså nä, jag vägrar att sälja saker så jag kan köpa nya :(
 Eller så blir jag tha stufmaeker och gör alla saker själv! Egna klädz och smyckz och säljer dem. Smartt!
Måste gå några kurser först bara.
 
Visste i att typ alla artister jag gillar har dödddt? D: Ok att de som är födda i början på 1900-talet är döda, men inte de som är lite yngre. Tror att man måste vara på ett visst sätt för att vara konstnärlig. Inte alla, vissa är typ världens åttonde underverk, något jag inte säger för att vara sarkastisk utan för att jag menar det. Fan vet hur de lyckas, men jag är lite avundsjuk. Det är verkligen beundransvärt och folk som ska tracka så fina människor tänker jag personligen banka skiten ur. Med ord till en början i alla fall. Nej, de flesta verkar typ.... vara som mig. Jag var så ensam när jag var yngre men nu har jag vänner som mig, som jag älskar, och vänner ur den andra gruppen som jag älskar just för att de är så olika och så länge vi kan acceptera olikheterna så kommer vi nog alltid vara vänner :*
 
Jag saknar er vännerna, även er jag aldrig mött. Skriver jag jämt men det är så. Vill så gärna möta många av er, bara hänga eller ta en öl eller whatever. Vi kan lyssna på 80-talspop! Ultravox och Spandau Ballet kanske. Kan typ alla Spandau ballets låtar HAHA :D
 
Nu ska jag försöka bli smal så jag kan köpa snygga leggings innan året är slut, hejrå.
 
Ps: vill fortfarande bo i skottland och usa. Typ New Orleans och Aberdeen eller Glasgow och New York.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0