White Penis

BLABLABLA.

Idag har jag sjuka planer. Sjuka skoplaner! Ska köpa något som no man has ever bought before. Fast ag är ingen man, men ändå. Jag ska köpa hovar! (Nu passar inte min startreplik, kvinnor har köpt hovar tidigare) De är bara i idéstadiet än, och kommer kosta minst 6.000:- utan frakt och horn inräknat men de kommer passa fint med mina getlinser som jag ska köpa när jag gjort en linsundersökning. Sjukfan är tillba-ah-ah-aka!!!1 Nu ska här spenderas, men inte för mycket för min tatuering går kanske på minst 9.000:- och jag kanske borde spara 60.000:- innan årsskiftet så jag har mig själv utsorterat i ett par år framöver. Utsorterad <3 Försökte skriva med armbågarna där för jag fick hålla för öronen för att slippa höra att jag ska hålla käften. Hålla käften betyder i det här sammanhanget att jag ska sluta skriva. Haha inget får jag göra, är trött på honom. Har ju henne, fast jag vill ha båda. Finns ingen ro i det här huset. Nu fick jag vara köksslav och göra mackor också. SÄGER NI SAMMICH SLÅR JAG ER PÅ KÄFTEN. Det är fan inte kul i det här fallet. Jag lovar, jag ska slå er, jag är väldigt frustrerad och slår gärna någon. Sitter och äter mackor för jag tvingas äta mackor, Av samma person som kallar mig fet.  Tvingar gör han väl inte men det blir så jobbigt om jag inte gör som han säger så jag gör som han vill. Han har ätit upp nästan alla mina mediciner (vi brukar dela) men nu om vi gör slut får jag ju inga tillbaka. Oh well jag har ju ändå sorterat lite så det ska nog gå bra. Har inte råd att göra flera inköp nu när jag måste spara alla pengar och ge till den jävla horfittkuken.
 
Nej, nu är det party!!!! Lyssnar på rolig musik, de sjunger om skolan på nederländska. As-as-as-svårt att förstå dem, språket är väldigt likt afrikaans. Tro inte att jag inte vet orsaken, men för att vara helt säker på att ni litar på mig så får ni min kommentar till det hela. Den ser ut såhär: Well duh, att det är nästan samma språk beror ju på att folket som koloniserade sydafrika kom från nederländerna och därför talade nederländska. Sen har språken utvecklats lite olika eftersom det ena talas i del av europa och det andra i en del av afrika. Enligt wikipedia går skillnaden mellan nederländska/afrikaans att jämföra med skillnaden mellan svenska/danska, vilket jag mest skriver för att jag själv är intresserad av språk. Jag är intresserad av nästan allt, men det har nog ni som läst min blogg under en längre tid märkt hehe...
Nu har jag ett till språk jag vill lära mig :3 Nederländskan är rätt likt tyska, läste på wikipedia att det är som den felande länken mellan engelska och tyska (fast felande länk stod det inte, jag ville bara ha en orsak till att få ha med det i en mening haha) och det hörs om man lyssnar på språket och försöker läsa texter skrivna på det. Jag kan bara förstå delar av det pga att jag inte kan tyska särskilt bra längre (slutade läsa tyska år 2003 lixxlixxlixx och hade bara läst det i lite över ett år då tieeepassåhjaaahlixxåmba). Så jag måste lära mig nederländska och tyska bättre! Sen tar jag ryska. Eller tar jag ryska först? Svårt val. Borde ta det lättaste först så jag känner mig smart, skulle jag lära mig ryska först och upptäcka att det var betydligt svårare än vad jag trodde och jag måste kämpa som fan med att bara lära mig alfabetet så kommer jag aldrig våga mig på att lära mig ett nytt språk igen :') Det är nästan alltid så med mig att om jag inte är bra på en sak vid försa försöket så ger jag upp. Jag är så jävla töntig haha. Tycker det är pinsamt att vara dålig för då har man en svaghet som andra människor kan upptäcka och använda mot mig. Lärde mig det där vid tidig ålder, var mobbad av alla förutom de som var mer mobbade än mig. Det var ungefär tre pers om man inte räknar med ungarna som gick i särskolan. Det kanske är svårt att tro att jag har varit klassens mobboffer från första dagen i skolan tills det att jag bytte skola när jag skulle börja 6:an när man ser mig nu, med metall i ansiktet, färgat hår och underlig klädsmak passar jag inte direkt in i mängden och jag är inte rädd för att prata, milt sagt. Men innerst inne är jag den där mobbade ungen som är livrädd för att de andra barnen ska upptäcka att jag inte kan klockan och kalla mig fet. Den där tysta flickan som gömmer sig i biblioteket varje rast, hon som bara får vara med och leka med de populära barnen i kojan i skogen när de behöver bärkraft och om hon har riktig tur blir hon vald sist på gympan, vilket är bättre än att inte bli vald alls eftersom läraren sedan lång tid tillbaka slutat tvinga de andra barnen att välja henne för det slutar ändå bara illa. Jag spenderade väldigt många gympalektioner på en studsmatta i en egen del av gympasalen. Min gympasal hade en slags ridå som rullades ner i mitten av salen så den förvandlades till två salar om t.ex två klasser skulle ha gympa samtidigt. DÄR fick jag ha min idrott. Helt själv, inte ens en lärare var med mig. SÅ JÄVLA MOBBAT HAHA (det tog några år innan jag såg det roliga i situationen, är det ens tillåtet för läraren att göra sådär liksom?!? Tänk om jag hade skadat mig eller stuckit därifrån, det fanns ju ingen där som höll uppsikt över mig...) Efter mycket övertygande fick jag gympaläraren att låta mig mina enda två tjejkompisar från samma klass (som också var mobbade, den ena var tjock och hade glasögon och den andra var så blyg att hon inte pratade när någon annan än jag och den andra tjejen var i rummet). Efter ett tag märkte mina två dampiga killkompisar att jag hade en egen gympasal utan störiga lärare som sa åt dem att sluta skrika könsord och slå de andra barnen, så de började smita dit utan sina assistenter. De hade en var. Sista året jag gick där fick en av dem ha två assistenter. TVÅ. En som höll koll på skolarbetet och en som hindrade ungen från att slåss och dampa :'D <3 Han var min bästa vän, min enda riktiga vän i klassen, för vi hade så mycket gemensamt. Han lärde mig att säga både röv och fuck you, utan honom hade jag säkert haft ett vårdat språk. HUUUU, HEMSKA TANKE. Så..... den korta versionen av min svamliga textvägg är att jag inte känner mig lika cool och självsäker som jag ser ut att vara. Varje gång någon dissar mig känner jag mig som jag gjorde när jag hade det som värst i skolan. Jag tar det väldigt hårt, helt enkelt. Men jag döljer min osäkerhet i ett konstant ordflöde, som du säkert känner till om du har haft oturen att träffa mig irl. Hade jag fått cash varje gång någon sa saker som "du pratar väldigt mycket...." eller "jag har aldrig mött någon som kan snacka fem timmar i sträck" eller blir väldigt trötta och får ont huvudet efter en halvtimme med mig hade jag varit så rik att jag skulle kunna köpa ett slott eller något i den stilen. Har varit med om tillfällen då folk som bara pratat med mig online mött mig och nästan blivit chockade av mitt babbel HAHAHA. Så nu ska jag sluta störa er med ord. Gå tillbaka till era liv nu. Jag ska förflytta mitt störande till andra sidor än denna nu. HEJDÅ! <3<3<3
 

Kömmentarer
Postat av: Sofie

Jag älskar dig som du är och kan prata minst lika mycket! <3

2012-08-29 @ 13:41:16

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0