White Penis

DÖDEN. Jag dör den.

Hej blögga! Idag har jag blekt och klippt håret, gått på stan, försköt sniffa lim, inte fått gå ut och dricka öl i en park, fått ett ultimatum på att ha betalt min del av lägenheten eller vara ute senast sista september, blivit gapad på och velat dööööööö. Men nästa vecka ska bli bättre! Då ska jag på skattjakt, festival, fest, resa, dö av lycka och vara full hahaha. Om detta inte är kaos så vet jag inte vad kaos är. Jag använder i alla fall ordet rätt. Känns skönt att vara nästan singel men jobbigt att aldrig mer få se honom. Fitta. Han komemr säkert knulla med alla sina ex. Eller andra tjejer i vårt sovrum. Har CENSUR på en CENSUR problemet. Sådär, nu kan ni inte sätta dit mig. Hatar honom. Älskar honom. Han bara skriker på mig. Jag vill inte något längre. Går allt som det ska så kommer jag inte ha några känslor ett bra tag framöver och då löser sig allting. Som det gjorde förra gången jag mådde såhär. När en annan man gjorde slut med mig. För att jag var.... EN IDIOT HAHAHAHA. Tänker inte vara ihop med någon på länge. Bara om drömpersonen kommer. Drömde om den i manlig form inatt. Han hette John. Han hade en drömmaskin som gjorde små spikplattor. När jag vaknade imorse grät jag nästan när han inte låg bredvid mig. I drömmen sa han att han skulle göra det. Jag hatar drömmar. Jag tänker inte drömma på ett bra tag framöver. Lättfixat. Ska sluta gå till psyk också, kanske komma på ett sätt att sluta ta de där hemska blodproven jag hatar så mycket. Ska bygga en drömmaskin som spottar spikplattor av koppar som i drömmen och alla ska få en! Sen ska jag hämta ut mina böcker och drömma, drömma om ett bättre jag. Haha emo. Men jag längtar verkligen efter the final frontier eller något hahahaha. Sluta referera så jävla FULT. Jag vill att det ska vara som förut bara men förut var förut och nu är nu och jag blir aldrig mer som förut bara mer som nu. Illa med andra ord. Var ska jag bo? Jag vet inte. Ett billigt ställe, en etta om jag måste, helst inte. Helst en tvåa längst ner i källaren bredvid tvättstugan. En etta går bra med så länge jag får bo i källaren och bjuda in alla anskrämliga vänner jag har. ÅH GONNA BE AWESOME gillar ni inte flippr behöver ni inte komma för jag ska bara vara flipper/flippr både .gov och .pl och .ellernågot och DIY or die. För jag kulle fan döööööööeh om jag bara fick ha trök. Ska på festival också! Framtiden blir både bra och dålig. Mycket sjukk, mycket singel, mycket slå män på käften och få pengar för det, mycket ensamhet men jag har ju bäcker och sånt så det ska nog gå bra. Pussdö.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0