White Penis

Fan vad jag gör saker utan min egen vetskap då, HATAR NÄR DET HÄNDER tur att folk som inte ens var där vet vad jag gjorde för nu slipper vi leva i ovisshet.

Oj, nu tycker min sambo sig veta att jag tagit nakenbilder på mig själv (eller ännu värre, fått dem tagna av en ANNAN MAN OMGOMGOMG) när jag var i Norrköping, råkade nämligen säga att jag hade tagit ett bad med underkläderna på i ett badkar med en tjej och två män i (2 av dem var ju ihop btw...) och ÄNNU MER. Typ knulla allt som har en kuk även fast personen med kuken skulle vara 99 år gammal eller byggd som en ångvält eller bara inte min typ. Det kvittar, så horig som jag är så betyder sådant inget för mig. Och det vet ju han bättre än jag själv, nej jag vet ju inte ens vad jag själv gjorde enligt honom så då tar han sig friheten att komma på en lite smaskigare berättelsen än det rätt torftiga originalet (satt ihopträngd med 3 pers i ett badkar och kastade vattenmelon på varandra. Först ville jag inte gå i för jag hatar min kropp så mycket att jag hellre dör än visar mig i bh och trosor men till sist lyckades de övertala mig (och jag hällde i mig asmycket vodka hahaha) och det mest erotiska som hände var när en av killarna spottade vattenmelon i mitt hår. GUUUUVA SEXXIT SHIT VA JA KNULLADE ASSÅ JA NI HÖR JU SJÄLVA OCH FOLK MED CORPSEPAINT ÄR JU FAN DET HETASTE PÅ JORDEN, Kommer lite i böxan när jag ser ett kritvitt ansikte med svart ledsen clownmun och pentagram i pannan!!!)

För jag säger ju ändå aldrig som det är. Det vet ju han bättre än mig. Jag vet väl inte ens vad jag heter. OK, jag har faktiskt ett litet trumfkort men han skulle gilla den sanningen ännu mindre än hans eget rubbade alternativ. Jag har börjat bli lite vrickad i skallen tror jag. Han vet inte om det. Han kommer inte heller att få veta något om det. Blir lätt så när allt är så bittert, så bittert. Bittert och 99.1% awesome, man kan dö för mindre men jag tror fan inte man kan dö på ett bättre sätt. Av multipel organsvikt that is. FAN VA FAB,

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0