White Penis

HEART ATTACK, HEART ATTACK!

Började dagen med att inte orka vara trött. Hatar att vara trött, det är fan lika illa som att sova.
Sov inte så mycket inatt och jag är orolig över det här med campingen idag, att jag inte kommer kunna sova utomhus i kylan.
Kan inte vara hos mina föräldrar kvällen efter och jag kan inte vara vaken heller. Bra idéer jag har <3
Orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Tror jag måste dra snart. Orkar inte det heller, måste fixa ett par saker innan jag kan åka till min gamla hemstad. Träffa folk, köpa sprit och smink, packa väskan osv.
 
Är nästan färdigsminkad nu men jag är jävligt stressad för min sambo ligger i svrummet och sover/är vaken men vill itne gå upp och jag kan inte komma åt mina garderober och kan inte packa min väska. Klockan är fan snart ett!!! Jag måste iväg!  Hatar stress </3 Tur att jag har lite stresskraft nu, då kanske jag kommer på hur jag ska kunna packa utan kläder HAHA.
 
Jaja, vi hörs väl snart igen. Ha en dålig helg!!!!1

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0