White Penis

Not for human consumption.

Tänker ta en paus från telefonen nu. I två veckor minst. Folk som vill få mig att välja sidor, folk som verkar ragga på mig och folk som har massa problem. Inte så att jag inte har det. Det är snarare så att jag har för mycket problem själv för att orka med era. I alla tillstånd. Nja, ett orkar jag väl i. Men jag orkar inte vara så jävla hjärndöd, inte mitt peronliga gift så att säga. TELL ME PEOPLE WHAT YOU THINK OF ME. Förlåt mig alla ni som ber om hjälp med era problem men jag har lite väl mycket just nu. Så mycket problem att jag inte ville åka hem. Som att jag sitter här idag igen. Hemma med min elaka sambo. 99.1% mindfuck. Han ville umgås. Snarare vara arg på mig än umgås. Men vi umgås på ett sätt. Free my mind lord HAHA.
 
Tänkte på vad som hänt med mitt liv igår. Sen -06. Det som utlöste nostalgitrippen var att jag låg i mina föräldrars soffa och plötsligt kom att täka på -06 då jag också jag låg på soffan, men då åt jag hemmagjord pizza och såg på ett tecknat program om en samurai som hette jack. Älskade det där programmet. Sen är det bara en jävla suddig massa av ångest och vettefan. Mitt ex som bara lurades och var dum. Men jag var kär ändå. Sen gjorde han slut. Jag la mig på en skolgård poch lyssnade på Violet. Jag blir alltid ledsen om jag hör den efter den gången. Eller jag blir alltid ledsen när jag hör hole. Ledsen eller så skrattar jag åt skiten. Fy fan, i sju år redan. Jävla ungjävel! Haha älskar hur jävla sämst jag var på att prioritera när jag var 15 <3
 
Måste försöka bli singel. Vill gå på fester och dansa! Vill gå på festival och dansa. Vill ha sex med folk som inte är min andra hälft. Bara de inte lyssnar på sådär dålig elektronisk musik. Jungle är inte så bra och nästan all hardstyle och dubstep. Förlåter dig om du är typ 17 år och snygg >:D *Snuskgubbe-blicken* Skoja ba. Förlåter dig om du visar mig en bra låt ur nämnda genrer eller är söööööööt :3 Vill fan gå på rave minst en gång innan jag dör! Lovar mig själv det nu då.
 
Eh, ja...... Nivir-ivir stop....... call me,? Nej ring mig inte. Skriv en rad. Gäller inte folk som behöver typ träffa mig om några veckor, ni lkan få skriva pm. Kommer bara svara på sms när jag fyllt på mobilen. Seriöst, jag måste flytta, eller byta liv. Vi får se. Sitter och har ont i näsan. Haha. Aj. Skulle inte ha rivit av den där störiga sårskorpan vid septumringen. Lyssnar på en låt som bara skrämmer mig! Det är något som låter som spökröster i låten, och jag trodde de var bakom mig. Jävka psytrance, antingen blir man rädd eller så blir man dampig. Måste svara på alla meddelanden jag dissat. Någon vill att jag ska göra reklam för en kjol hon ska sälja så alla mina 975 followers (låter så skrytigt med en hög siffra, vill inte låta skrytig :< Förlåter ni mig?) vill köpa den. Lite pinsamt så det slutar väl med att jag köper den för att slippa posta bild på kjolen/kjolarna som om jag vore en jävla dagstidning HAHAHAHA. PUZS.
 
Ps: vill ni att jag ska skriva om något speciellt? Känner att jag bara svamlar runt i varje inlägg så om ni har något förslag på saker ni vill läsa om så äre bara att säga till. Så länge det inte är för pinsamma ämnen så kommer jag nog skriva om det hehehe....
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0