White Penis

update.

OMG. Jag ska disa black milk och köpa linser istället. Hittade ebola-linser! Sådär som ögonen blir när man fått ebola. Ebola ligger på min sjukdoms- top ten (tillsammans med saker som Marburgviruset, bara det att man spyr blod och skinnet lossnar från kroppen är ju så jävla trve att det inte ens finns. Alla åkommor som får dina inre organ att ruttna och sånt där är fan det roligaste som finns. Även om man får det själv. Om jag fick det skulle jag åka buss, smyga in i storkök, försåtsminera fruktdisken och gå på shoppingcenter. Det kanske lär alla människoälskande givmilda as en läxa. Om de försöker tvinga mig att skänka pengar till behövande barn kan de ju ta lite ebola på köpet. Där har vi botemedlet mot fattigdom. Skåda universallösningen nr.2!) (<- men jag kan ju näöja mig med HIV liksom, och sticka folk med infekterade kanyler <3<3<3<3 Lova att ni inte berättar att det var jag! LOVA.) Ska köpa andra fräscha linser föreställande ruttande och blodiga ögon, svarta, getögon och lite mer. Kommer gå på minst 5000kr men det skiter jag i. Tror jag köper linser hellre än dator. Då kan jag ju köpa för 10.000 kr :DDDD
(eller ska jag köpa gjbharoighiuebv för 60.000 kr??? Haha ingen vet.)
 
 
Edit: HELVETE. De tuffaste linserna kostar 200$ för en! EN. Hata livet.
 
pspsps: ok att det är en hemsida från 1994, den är minst lika informativ för det. Käkar mat och läser samtidigt, nasty bitch <3 http://www.dickshovel.com/eboetal.html

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0