White Penis

Arga tanter, tjöt och kiss.

Mjau. Mår bättre nu. Åkte runt och fixade mediciner och sånt och lyckades glömma BHn så jag skavde sönder mina febriga nipples. Mhm, you like that don't you? <3<3<33<3<3<3<333<33<3<3
Träffade en av Js vänner som var astrevlig, vi pratade länge och väntade in min buss hem ihop ^__^
 
Haha glad jag blev då. Har varit så arg idag att det arga kanske tagit semester i några dagar? Vi får hoppas det. Har iaf fått både värdar och vicevärdar och guardmasters (vaktmästare för de som inte orkar med min humor) på min sida genom team trolling med farsan höhö. Han började med att stjäla mötet och ställa ledande frågor, jag ba MENTAL NOTE"aha, så det är SÅ man gör...."MENTAL NOTE och när jag sen tvingades möta grannen utan pappa (fegpottan aka jag som inte vågar gå ut själv typ hahahaha) som stöd så använde jag samma taktiker, fast mot ett psyko, så det blev fakkin hilarious och ingen kunde kolla varandra i ögonen utan att skratta :DDD Hon resonerar som en treåring. Allt  är varför/därför och det finns inga direkta förklaringar eller lösningar eller något som helst sammanhang i hennes misstankar och anklagelser. När jag sa att jag var rädd för henne och att jag inte uppskattar att folk bankar i väggar, skriker "slooooooota banka" och sen något jävligt argt på finska när jag inte är den som bankar ens det minsta lilla. När jag sitter och läser en bok. Försöker säga att det inte är jag, nej det är det ju inte heller tycker grannen och säger direkt att det är mina "KARLAR" som driver en massproducering av träbitar med borrade hål i som tillverkas av denna karl i fabriken han byggt i vår lägenhet. Fattar inte hur de lyckas utan att jag märker det?!? Var fan är fabriken?! Vill också massproducera brädor med hål i, skulle vara asbra att göra när man inte vet vad man ska göra. Jag är inte direkt rädd för människan längre men jag är väldigt osäker på henne då hon verkligen inte är psykiskt frisk. Man vet inte var man har henne, ena dagen är jag världens sötaste och har fint smink, nästa ör jag en jävla borr-terrorist. Aspig som jag är gillar jag såpass instabila människor ännu mindre än vanliga människor ogillar dem (antar jag), för jag måste jobba så väldigt för att läsa av denna arga dam. När hon stormade ut ur rummet för mötet med tändare i högsta hugg skrek hon att hon tar tillbaka alla ursäkter hon någonsin gett bovärden. Jag avslutade scenen med ett välplacerat och lagom nonchalant ".....jävla manshatare!" och PWNADE skiten ur ALLT SOM EN JÄVLA BOSS så panikångestattacken inför konfrontationen mot henne var löjligt onödig. Värden ringde pappa några timmar senare och berömde mig, jag hade skött mig så bra och varit så förståndig. Alltså vafan jag var typ aspig och trollig. Fast jävligt rolig, för de skrattade hela tiden när jag skämtade aselakt om folk och grejer. Så alla gillar mig och tror på mig, fast jag inte är vuxen och har jobb och är världens slackigaste och världens totalt anti allt de gillar. Ungefär. Ni som känner mig vet väl typ vad de hade gjort om de visste tha mörk hemliga truth. Jag är världens störigaste person. Som blev lite yr. Lol.
J sover. Har ont i sitt pretty little hufvud. Jag ville ge honom medicin men han tackade nej, erbjöd mig att åka ut och köpa special-supersuperstarka huvudvärkstabletter om det finns men det behövdes inte. Vill smyga ut och överraska med ett par men jag måste åka bort så långt då och till det förbjudna apoteket (en gång skrek jag att de var enna jävla inkompetenta horor och jag kan fan ert horiga jävla datasystem bättre än er och jag ska ALDRIG. MER. GÅ. HIT. HOPPAS NI FÅR CANCER, så jag kan ju inte gå dit mer) men jag skulle lätt gjort det för baby boy J, stackarn har varit sjuk så länge :<
Snart shoppat klart rean nu btw! Tror jag ska köpa en neonig blommig klänning för 25$, M har fått en liten present som jag hopas hinner komma innan hon kommer hit på cr3wmeet. Vill inte utsätta henne för vår jävla influensa vi lider så av, hon skulle bli lika sjuk som J. Jag blev itne riktigt lika sjuk tack vare mitt ärvda immunförsvar, men något som ger mig lite småont i halsen gör henne dödssjuk i tre veckor (statistiskt sett, vi har känt varandra så länge lixxxxxxx. En gång var hon sådr cpsjuk och jag lånade hennes nässpray då jag kan bli tät i näsan när jag är full ibland (!?!?). Blev lite snuvig och fick lite ont i halsen. Hon var fan död. Stackars folk som blir sådär sjuka så ofta, det händer mig rätt sällan och jag är fett tacksam för jag är 59469357694576ggr jobbigare som dödssssssjuk än som frisk.)
 
Dags för kissepaus sen lite mer internet. Ska läsa folks bloggar, glömt av det i flera dygn nu. Hejdå!
Jag, julafton och inga brallor. SUG PÅ DEN DU!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0