White Penis

Don't fucking blame me.

Tar ut moneyz från fonder snart tror jag så jag kan köpa shitt till jul. Är på gång att köpa lite till J baby <3 J baby köper lite till mig haha. Maaaaan, igår var helt lol <3 Kunde typ inte öppna ögonen hahaha låg i sängen och kraxade typ, skulle spela spel men det ville sig inte riktigt. Var på date med J på hans födelsedag, vi gick och åt indiskt, drack öl och såg The Hobbit på bio och jag klarade det galant :D Bion alltså, är livrädd för bio egentligen. Men inte med J och hjälp av lite öl.
 
Maaan, måste gå upp. Blä. Nej lite kul blir det när vi väl är ute för jag ska köpa presenter. Har roliga ideér.
Ska klä på mig nu, rensa ut lite magklegg eller ej och så ser vi hure går.
(Magklegg är det klegget som finns i magen, ni vet. Äh sluta va äckli ja é)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0