White Penis

I'm so blue lord can't find my way

Sitter i min egen lägenhet nu. Wasn't so bad was it? Med tanke på att jag inte direkt minns de senaste veckorna så haha.
 
Inte så farligt längre. Är nu bakom ridån istället för framför, tills vidare. Tills inte alla dör på mig. Eller bara dör.
Låter inte henne lura mig, jag får liksom undvika henne men det är ju jul och jag ska köpa presenter till alla snälla barn. Dumma barnjävlar, ni gör det inte ok. Ni gör det aldrig bra, bara sämre.
Nu bor jag med J faktiskt <3
 
Vet du, är man snäll ibland när man inte har lust kommer andra vara snälla när de inte har lust.
Jag vill vara snäll. Dum. Sakna. Kan inte vara ensam eftersom jag inte mår bra ensam. Då vänder de sig i magen och jag bara vill bort. BIG CITY BRIGHT LIGHTS. Annars klarar jag mig fint. Jag gör som alla andra bara, ska läsa lite tror jag. Vänta på bebeh. Sen ska vi till stan. Måste räkna ut näre är ok att ringa om nya medz. Saknar min medicin. Saknar J som också är som medicin.
 
 
 
Free my mind lord osv. Klurrar lite på vars vi ska sätta mördarmaskinen. Skit i det du. Sju års väntetid haha.
Måste börja gymma lite. Kanske hjelper.
Trackback
RSS 2.0