White Penis

Wild world.

Vill ni se några av grejerna jag köpt? :DDDDDDDDDDDDDDDD Har satt min order på hold så jag kan shoppa mer moahahaha >:D
 
Detta i rosa!
Denna tisha. (Det är en penisaurus på den hahahahaha)
De gula brallorna :D
En rosa pickadoll <3
 
Den här ascoola kjolen!
Den HÄR ascoola kjolen!
Och så tre till halsband i form av en rosaglittrig katt, en grönglittrig alligator och en rosaglittrig pingvin. Och mer ska det bli ;3 De är så söta i supporten varje gång man ber dem hålla grejerna lite till, och när saker inte finns i rätt färg. En gång fick jag ett halsband på köpet när jag blev sur för att färgen jag hade köpt det i var slutsåld och de andra inte var lika fina! Kommer få flera (eller en dyr) "free gifts" nu när jag handlat för så många $$$$$. Tänkte köpa en klänning och ev ett par shorts och en bustier innan rean är över, kanske mer om det kommer något helt otroligt fantastiskt. MVH crazy girl. Men vafan, ni skulle nog också flippa om ni helt plötsligt låg 3kg från er målvikt och skulle se lika snygg ut i kläderna som modellerna gör, am I right?!? Nejnje, kommer vara snyggare!!!!!!!!!!11111 För jag är så coooool. Synd om er som inte är så coola som jag, jag köper glasögon i samma affär som Elton John och har varit med i amerikansk tv. Alltså är jag fett jävla ascool. OK?
 
ps: någon som fortfarande tvivlar på att jag är galet shoppingberoende och smått retarderad? ;)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0