White Penis

Meteor burn.

HAHA den där hatern som sa att jag var "kokt i skit" var min bror. Helt random sådär.
F.Ö så funkar massa bloggar jag brukar läsa inte idag. Jävligt irriterande.

Ska ha min fakkiga dag snart, typ imorgon. Dagen då jag loggar in på nätet och svarar på allt folk skriver till mig vill säga. Det är ett slags enmansparty i skallen. Sen nät jag suttit vid datorn lite så spelar jag tv-spel och sen gör jag antingen kollage eller ritar. Jag gör hellre det typ.... varje dag..... än att sitta och tråka på café med någon random människa. SÅ ANTISOCIAL ÄR JAG JA, TJOHO!!!
Nej men jag har väl lite problem, heh. Vet väl alla. Ett av dem är just min sjukliga fascination för att sitta ensam i ett rum fullt med datorer och lukta svett. Jag älskar att vara en sanitär olägenhet. SKOJA BA. Jag älskar tvspel men det är inte samma sak som att, som de i min gymnasiaeskola så fint kallade det, "lukta spel" (dvs lukta som om du läser spelutveckling, dvs lukta som en kille som inte duschat eller bytt kläder det senaste halvåret) för jag luktar som tur är inte illa av att sitta vid datorn som så många andra verkar börja göra. Fattar itne hur du kan bli så svettig av att spela tv eller datorspel?!? Haha, om jag inte går ut utan bara sitter inne börjar jag inte lukta illa ens på en månad. Sjukt praktiskt att aldrig lukta svett. Då slipper man duscha. Är det något jag hatar så är det vatten. Äckligaste som finns. Varken dricker eller badar i vatten. Jag dicker c.a en colaburk per dag och max två klunkar vatten. Borde ju vara helt uttorkad och vissen men det är jag inte. Skulle jag dricka mer så måste jag gå och kissa en gång var tionde minut och DÅ blir jag uttorkad. Vissa dagar har jag ingen cola och då dricker jag ingenting HAHA. Dricker vanliga människor mer än mig på en dag? Går ni och kissar typ fem gånger i timmen då? Jag lämnar ju blodprov 2ggr per år och de borde ju ha anmärkt på att jag har dålig njurfunktion eller fullt med slaggprodukter i kroppen. Men nu har jag inte det, jag har bättre värden än de flesta och har organ gjorda av någon slags frsmtidsmetall som aldrig går sönder. Så som jag misshandlar dem kan de ju fan inte vara gjorda av kött och slem. Så snuskigt att vara gjord av kött och slem :(((

JAG VILL FÄRGA OM HÅRET. Jag är så trött på det gula, men ändå inte. Det är ju jag men ändå inte. Har tyvärr fem burkar gul färg kvar och vet att jag inte kommer bli gul på ett bra tag om jag färgar om det nu. Ni minns väl det rosa, att jag sa att jag skulle bli rosa igen men inte fan blev jag rosa. Jag blev kritvit i skallen, sen grön och sen gul. Sen neongul. Nästa projekt komemr att involvera grönt, så mycket säger jag. Men så vill jag ju ändå vara gul. Eller ha dreads. Gula dreads. Och några andra färger ofc.

Senaste nya grejen jag lärt mig är att vara offline på facebook-chatten samt att viasat explorer är den bästa tv-kanalen som finns! Varför? Jo den har massa program om fängelser och djur. Inte i kombination, dock.

Tror jag ska försöka vara lite social på nätet och kanske mobilen ett tag nu. Puzziz!

Tre år gammal bild hoho :3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0