White Penis

Ska börja dricka mer te.

Ni vet känslan man får när en hel helg försvunnit och man inte riktigt minns mer än att man skrattade jävligt mycket och gjorde bort sig genom att skrika pinsamheter jättehögt på bussar och balkonger Eller jag hoppas att ni inte vet för ni vill inte minnas sånt. Eller det kanske ni vill. Lite kul är det ju om typ sjutton år när alla som hört en antingen dött eller flyttat.

Idag är jag lite ledsen just för att jag har nollkaraktär och helgen med M är över. Fast vi ses ju nästa helg igen och det blir fint. Ska även boka in ett nytt cr3wmeet snart för det går så länge mellan gångerna. Vi sågs varje dag förut och jag saknar det! Är så hes att jag låter som en gammal kråka idag haha, fattar inte hur jag lyckats prata sönder rösten så illa. Just för att allt är kukfan idag så stör jag mig på typ... Allt. Stör mig på att jag hittade en blogg av en tjej vars kille jag hånglade med för typ 3 å sedan för jag tyckte mig se att han var het (<- HAN VAR SKITFUL men jag var skitfull.) och blev lite sur att hon har så jävla dålig smak när hon själv var skitsnygg. Sen hittade jag en asasas-stereotyp hipster och blev jättearg för så stereotyp kan man fan inte vaaaaaaaaaaaaa omgomg. Skojar bara, men det var störigt. Men störskit nr 1 är ändå att min frisör blekt mina slingor helt ojämnt, halvtaskigt och dumt så de kommer bli snudd på omöjliga att färga i en annan färg. HATAR även att jag inte har naturligt vitt hår för nu måste jag färga om min vita "utväxt" innan den blir bajsbrun och jag får en skitful sån där "modern" 90-tals äckelfrilla som folk envisas med att återuppliva. Jag tror att det inte finns en tråkigare och äckligare färg än brunt. Kanske kombinationen spygult/jätteljusrosa för den kombinationen gör mig blir jag yr och illamående. Otippat va? En gång tittade jag på den kombon för länge och då kräktes jag nästan. Precis som om man spelar "I feel good" när jag är i samma rum. Innan kräktes jag rätt ut när jag hörde den men nu hulkar jag bara mest så jag gör framsteg. Spela den inte för mig om du inte vill ha halvsmält mat i din soffa. Det går lite bättre om jag är nykter men inte så mycket alls. I alla fall. Nu måste jag bleka själv eller döööööööööööö eller betala 710:- för en ny blekning, vilket jag fan inte vill så det blir alternativ 1 eller 2. Tror det lutar mot 1. Finns nr 4, SKIT I DE, också och känner jag mig själv rätt så skiter jag nog i det. Mer än bleker hemma. Har långt hår nu, det får ju inte gå av och man kan inte bara blanda 175-del av paketets innehåll. Kan inte slänga oanvända saker, får ångest pga slöseri då, så jag måste hitta något annat att bleka. En katt kanske.

Har även en ny grej jag blir jätteledsen och mår dåligt av. Människor som ser ut på ett visst sätt (<-hon med dålig killsmak t.ex) Hej, jag är sjukt instabil och drunknar i självförebråelser HAHA. Tror jag ska röka, drömma om att allt är som det ska och jag har ett bankkonto fullt med pengar, någon som alltid svarar då man ringer och ett eget land. Där man får göra allt man inte får här men aldrig någonsin kalla mig för idiot eller hata mina vänner. Äh, ska nog gö såheeera istället: röka, gå och lägga mig, inte kunna somna för jag hatar mig själv, inte kunna somna för jag är +fed/-fedpåse, inte kunna somna för jag saknar dig jättemycket och sen inte kunna somna för att mitt liv är så jävla fuckat och allt bara går fel och T'Pring och Nemo kommer dö innan mig (hoppas inte) och det är så hemskt att jag önskar jag kunde gråta en skvätt men jag har fan gråtit nog och tuffa brudar gråter inte för det läste jag i en bok en gång. Imorgon ska jag äta ananas och låtsas må bra för folk blir så oroliga när man inte mår bra och de kan bli arga och jobbiga och jag orkar inte det när jag inte mår bra.
(intetänkapåliksomruttnarijordenintetänkapåliksomruttnarijordenintetänkapåliksomruttnarijordenintetänka!)



..................Varför måste jag tänka på allt sånt här? Vill inte haha.

Nä nu tänker jag på något kul som t.ex:
Att "flyga i panik"
Fula barn
Väschöttskah, såe jevvlha fuelt.
En människa som målat stora, svarta ögonbryn i ansiktet med något blankt och kladdigt
Drogögon mitt i ansiktet
GRÖJN KAN GRÅ HEEEER :DDDD (<- Meningar med bara fyra ord som är komplett gibberish för ett otränat öra)
Skogsporr
Tänka ut världens fulaste blandrashundar och skratta jättemycket fast man bara är själv hemma.
Grisar med små utväxter på hakan som liknar de håriga bollarna på min kattmössa (<- du som med en gång börjar fnissa när du läst detta då du tror jag menar en äcklig hårig gubbpung kan skriva det så kommer jag hem till dig och slår dig i huvudet med en jävla gubbpung för jag menar inte något jävla kön så fufufufu)


(funkar inte, tänker på teeeeeeeee istället, måste dricka mer te det är nyttigt och man luktar inte illa i munnen som man gör av kaffe.)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0