White Penis

minuter och försöker komma på en rubrik istället för att göra något vettigt.

Tja blögga. Idag är jag i mitt esse! Ska visa er vad esse är, det är när man bara skriver massa saker som man tycker låter roliga och som inte hänger ihop och ingen fattar någge alls. Typ såhära dåråvaännalixxlixx:

Om man skaffar en cykel och 200bpm och typ.... mörkerseende och flyttar tillbaka till där jag bodde förut för jag känner mer folk där och en har en yxa i garderoben och har installerat övervakningskameror i sin trappuppgång en gång men då anmälde grannarna det för polisen och så gick allt fel men jag träffade honom för någon månad sen och då var han ute med sin jävla cykel as usual och jag var ute med min skalle full med tjära. Och frös. Gillar när det var 2006 och jag sprang i 90km i timmen i december iklädd minikjol och magtröja för jag lekte sommar och mitt ex sa att jag skämde ut mig men vafan jag snackade ju bara med folk och han var ändå full hela tiden och var ihop med mig fast han var 10 år äldre så det är fan värre än att vara liten och pinsam.

Jag är inte riktigt mänsklig, jag har lyssnat på samma låt i en timme för den är så som jag känner mig och jag hinner inte leta nya för jag gör redan 7 saker samtidigt som jag måste kissa. Det där med låten är störigt för den är exakt 2:58 lång och tar ju fan slut hela tiden. Åh jag vill aldrig vara mänsklig igen. Det är bättre att vara monster/orm/så läskig att alla byter trottoar på stan när du kommer. På rly, det har hänt haha. Men då var jag 16 fast såg ut att vara 25 och det är sjukt obehagligt för vanliga människor. Har hänt någon gång efter det, jag blir lite konstig ibland. Det är inte mitt eget fel, eller bara skojar för det är det för jag väljer själv att vara knäpp men jag tycker det är attraktivt med människor som beter sig farligt eller ryckigt som robotar. Nej jag är inte normal. Så... drömpartnern ser ut som ett skelett som är lite dåligt animerat och rycker omkring samtidigt som någon tryckte på fast forward. Den kan gärna få ha grillz och ett hus också. Och massa maskiner! Och inte bli arg när jag är lite som ett pussel som någon pusslat fel. Fast hur ofta bli drömpartners arga på dig? ALDRIG. Den ska vara rik och snäll mot djur också. Åh, jag är ju felpusslad haha. Nytt uttryck som hamnar bredvid flipprig, bilbanevärlden och porkad <3 (bilbanevärlden så jävla obvious vad det är om du någonsin ägt en sån där bilbana som barn har med små bilar som man styr med en kontroll med en trigger, duvet. haha duvet är ju ett täcke på engelska?!? "du vet" inte "duvet" äh du vet att du vet.)

Måste börja läsa massa ämnen i skolan annars kan jag aldrig någonsin bli civilingenjör eller hemlig ingenjör som bygger värmesökande missiler i garaget. Alltså garage är ju smart, man kan ju låtsas att man har massa bilar som luktar illa fast det egentligen är mina klusterbomber! Eller hus med 200 katter fast man städar efter dem men om någon kommer skyller man på att de kissar och bajsar så det luktar mjältbrand i hela kvarteret. FAN VAD SMART TROR JAG SKA BLI PRESIDENT. Haha jag är jobbig <3 Fatta vad läskigt det är att få kramp i svalget, just sayin liksom men det är sjukt obehagligt att nästan svälja tungan fast det är läskigare med polisen när de har stora sköldar av plast. Eller nej, det värsta är att bli jagad med hammare för att whiskeyn är slut. Nej vänta det värsta är när man tror på allvar att huset rasar och nationalgardet kommer och därför gömmer sig under täcket med baseballträ i handen och hjälm från första världskriget på skallen efter man barrikarderat dörr och fönster med garderober och soffor men sen minns man att fan, jag glömde ju av att de säkert har tanks och missiler och massa jävla kravallpoliser som kan komma ner genom taket och då skriker du att du ger dig MEN INGEN HÖÖÖÖÖÖÖR för det var inte krig egentligen bara din mamma som undrar vad fan du håller på med och så minns du att du borde tänka efter innan du tror att en soffa, ett täcke och en garderob kan stoppa NATO-angrepp mot ditt jävla flickrum i ett radhus utan ett endaste litet futtigt skottsäkert skyddsrum att ställa dem i. Fan, borde investera i ett skyddsrum. Om det blir zombie holocaust eller krig mellan alla olika trappuppgångar i huset. Fan vad jobbigt med krigande pensionärer. SOM OM DET ÄR VÄRRE ÄN MISSILER/ZOMBIES/MJÄLTBRAND/TSUNAMI GJORD AV LAVA. Ofta jag kan bygga ett lavasäkert skyddsrum. Haha måste googla på lavasäkra material.


Läste du hela så är det fan synd om dig för du slösade just bort en fet bit av ditt liv ;*****
PUSSHEJHAJHOJDOE.
Nemo när han smackar sin biatch up:

Photobucket

Haha gjort den själv <3<3<3


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0