White Penis

Dramaqueen-pojkvän
Har haft det bäst hos Sofie med man. Verkligen underbara människor, de där. Skriver mer någon dag då jag orkar. Just nu är de PISS här. Herr Pissylittlemissy är så jävla sur att det inte är klokt. Ska "slå ihjäl mig" om jag skrker (aka pratar högre än viskningar för oss normalbegåvade människor) och jag får INTE skriva daotr då jag spelar tvspel. Och fanskapet stänger in sig i sovrummet bara för att kunna komma ut och säga till mig hur elak jag är som inte låter honom vara ifred. Frågade om han hade mens och då blev han jättesur, så då har han väl mens. Haha. Nej, eftersom han då ber/KRÄVER att inte bli pratad med idag såskajag faktiskt inte säga ett ord till honom innan han ber om ursäkt. Han får fan inen middag heller.

ORKAR INTE VARA IHOP MED SURFITTOR. Som är arga fast jag är skitsnäll. Blä.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback

RSS 2.0