White Penis

fel.

Den stora jävla treårsdagen är här. Vi har alltså varit ihop i tre år. Det är mitt överlägset längst förhållande. Försökte lirka lite fint med att fråga om vi kan gå ut och äta. Nej, det kan vi inte för det är jobbigt att raka sig. Då ville han ha potatissallad men jag fick ångest och vägrade. Känns inte rätt med potatissallad. Kommer nog gå ner till affären sen och köpa ingredienser till linssopp som ger mg sjukt ont i magen. Men det är gott så det gör inget.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0